استقامت خانواده شهدا تضمین‌کننده بقای نظام اسلامی است
کد خبر: 3456472
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

استقامت خانواده شهدا تضمین‌کننده بقای نظام اسلامی است

گروه سیاسی: امام جمعه بیجار گروس با اشاره به اینکه استقامت خانواده شهدا بهترین سرمشق جامعه اسلامی است، گفت: استقامت خانواده‌های شهدا تضمین‌کننده بقای نظام جمهوری اسلامی ایران تا کنون بوده و همین استقامت بهترین سرمشق برای جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی، امام جمعه بیجار گروس دیروز، دوم آذرماه در دیدار با خانواده شهید حجت‌الله برزگرزاده و جانباز، پاسدار احمد شیرمحمدی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 450 شهید شهرستان بیجار گروس، شهدا را ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است.
وی خانواده‌های معظم شهدا را اسوه‌های صبر و استقامت عنوان و بر تکریم این ولی نعمتان انقلاب تأکید کرد و گفت: از خودگذشتی، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا پیروزی ایران اسلامی را در جنگ تحمیلی رقم زد.
امام جمعه بیجار گروس ادامه داد: استقامت خانواده‌های شهدا تضمین کننده بقای نظام جمهوری اسلامی ایران تا کنون بوده و همین استقامت بهترین سرمشق برای جامعه اسلامی است.
وی آرمان شهدا را اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از انقلاب بیان کرد و افزود: ادامه راه شهیدان و تکریم از خانواده های معظم شهدا وظیفه همه ملت ایران است.
حجت‌الاسلام مرادی شهدا را سند مشروعیت انقلاب اسلامی دانست و رشد و توسعه و ترقی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی را مرهون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی آنها عنوان کرد.
امام جمعه بیجار گروس بیان کرد: جوانان باید زندگی و راه و آرمان شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار داده و راه سعادت دنیوی و اخروی را در پیش گیرند و دست دشمنان را از نظام کوتاه سازند.
وی با بیان اینکه دشمنان همواره سعی در کم رنگ کردن ارزش‌های انقلاب دارند، یادآور شد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ناب شهادت و شهادت‌طلبی به عنوان برترین ارزش انقلاب، موجب هراس دشمنان خواهد شد.

captcha