تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ای انکارناپذیر آحاد جامعه است
کد خبر: 3456865
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ای انکارناپذیر آحاد جامعه است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه بیجار، خانواده شهدا را وظیفه‌ای انکارناپذیر از سوی تمام آحاد جامعه به ویژه مسئولان بیان کرد و ادامه داد: متأسفانه گاهی به خانواده‌های شهدا بی‌مهری و کم‌توجهی می‌شود که این مسئله جای تأسف دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سیدحسین محمودی، فرمانده سپاه بیجار روز گذشته، سوم آذرماه در مراسم یادواره شهدای هنرمند که با محوریت شهید شاخص استان غلامرضا نریمان، در هنرستان دخترانه اندیشه شهرستان بیجار برگزار شد، اظهار کرد: شهدای ما تمام اعمالشان برگرفته از سیره‌ی حسینی بود و ترویج این فرهنگ در جامعه، لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.
وی از خصایص خوب شهید نریمان نام برد و افزود: یکی از فضایل بسیار نیکوی این شهید بزرگوار، ساده زیستی و بی ریا بودن ایشان بود.
فرمانده سپاه بیجار گروس با بیان اینکه شهدا و جانبازان فقط با خدای خود عهد بسته و معامله کردند، عنوان کرد: شهدا از خوبان این جامعه بودند اما متأسفانه ما هنوز آنها را به خوبی نشناخته‌ایم.
وی بر ادامه آرمان‌ها و راه شهدا تأکید و بیان کرد: با ادامه راه شهدا و آرمان‌های آنان، انقلاب اسلامی ایران تداوم یافته و ماندگار خواهد بود.
محمودی، تکریم خانواده شهدا را وظیفه‌ای انکارناپذیر از سوی تمام آحاد جامعه به ویژه مسئولان بیان کرد و ادامه داد: متأسفانه گاهی به خانواده‌های شهدا بی‌مهری و کم توجهی می‌شود که این مسئله جای تأسف دارد.
وی بی‌حرمتی و بی‌مهری به خانواده‌های شهدا را گناهی نابخشودنی دانست و عنوان کرد: بی‌مهری به خانواده شهدا قدرنشناسی به درگاه خداوند و ساحت مقدس شهداست و ما باید در قیامت در مقابل شهدا پاسخگو باشیم.
فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه خیلی از شهدا هنوز شناخته نشده‌اند، عنوان کرد: در معرفی شهدای دانش‌آموز و هنرمند باید بیشتر تلاش کرد، زیرا این دو قشر از مظلوم‌ترین شهدای دوران دفاع مقدس هستند و کمتر در مورد معرفی آنها کار شده است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به دیدار پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور روسیه بلافاصله بعد از ورود به کشور خواستار دیدار با رهبر انقلاب شد که این مسئله نشان‌دهنده عظمت اسلام، ایران، شهدا و رهبر معظم انقلاب است.
محمودی همچنین در ادامه، به جنایات گروه تکفیری داعش در سوریه اشاره و بیان کرد: دشمنان اسلام سعی در خشن جلوه دادن اسلام دارند و گروهک تکفیری داعش با جنایات خود در موصل و کشتار دو هزار نفری دانشجویان دانشگاه هوایی این شهر، قصد ایجاد رعب و وحشت و خشن نشان دادن وجهه اسلام را دارد.
فرمانده سپاه بیجار از بین بردن اسلام ناب محمدی را از اهداف دست نشانده‌های صهیونیست، آمریکا و عربستان عنوان کرد و یادآور شد: عربستان حرمت خانه خدا را حفظ نکرد و واقعه‌ی منا کاملا برنامه‌ریزی شده بود.

captcha