جلسه کمیته فرهنگی ـ هنری ستاد دهه فجر شهرستان زرندیه برگزار شد
کد خبر: 3465085
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

جلسه کمیته فرهنگی ـ هنری ستاد دهه فجر شهرستان زرندیه برگزار شد

گروه اجتماعی: جلسه کمیته فرهنگی ـ هنری ستاد دهه فجر شهرستان زرندیه در راستای برنامه‌ریزی فعالیت‌های دهه فجر در محل اداره ارشاد این شهرستان برگزار و مصوباتی نیز به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان زرندیه روز گذشته، 14 دی‌ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار گردید.

احمدجوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیته فرهنگی ـ هنری ستاد دهه فجر شهرستان در این جلسه ارائه الگویی ممتاز از رهبری به ملت‌های ستمدیده و استمرار رهبری امام خمینی(ره) را از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و این نهضت عظیم عنوان کرد.

وی اضافه کرد: حضرت امام(ره) با رهبری هوشمندانه و خدامحور خویش توانست تلاش‌های حکومت مستبد و ستم‌شاهی پهلوی را که سعی در تغییر هویت و فرهنگ این ملت را داشت نقش برآب کند که این مدیریت متعهد و داعیانه توسط خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری ادامه یافته و انقلاب را در پیشبرد اهداف خود یاری نموده است.

جوانمرد حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس، انتخابات متعدد و... را نیز از دیگر دستاوردهای انقلاب ذکر نمود و افزود: ارج نهادن انقلاب به آراء مردم از مهمترین شاخصه‌های انقلاب اسلامی است که علیرغم جوسازی مغرضان هیچ‌گاه پدیده احترام به آراء مردم فراموش نشده است.

وی افزود: طی سالیان گذشته 35 بار شاهد انتخابات و همه‌پرسی در کشور بوده‌ایم که اولین آن در همه‌پرسی 12 فروردین سال 58 تبلور یافت که در آن اکثریت مردم مسلمان و غیور ایران اسلامی به برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی دادند.

این جلسه در راستای برنامه‌ریزی فعالیت‌های دهه فجر در شهرستان زرندیه برگزار شد که در پایان مصوباتی نیز به همراه داشت از جمله: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری در سطح عموم، دانش‌آموزی و دانشجویی، برگزاری جشن‌های انقلاب در مدارس، مساجد و...، برگزاری برنامه میهمانی لاله‌ها، اجرای تئاتر، خوشنویسی، نقاشی و...، اجرای طرح سپاس، برگزاری دو برنامه شهید محله، آبروی محله در روستاهای حکیم آباد و بربر، برگزاری مسابقه عکاسی همزمان با راهپیمایی روز 22 بهمن

همچنین برگزاری مجمع بسیجیان شهرستان، برگزاری جشن عشایری در محل روستای بیدلو، رونمایی از فیلم مستند هنرمند شهید محمد ضیایی و شهیدپاشاخانلو، برگزاری مسابقات قرآن و عترت و محافل انس با قرآن کریم، برگزاری گفتمان دینی در مدارس و برگزاری همایش خوشنویس کاتبان فجر از مصوبات کمیته دهه فجر شهرستان زرندیه بود.

captcha