دشمن به دنبال این است که شعار و ارزش‌های انقلابی را کم‌رنگ کند
کد خبر: 3470272
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

دشمن به دنبال این است که شعار و ارزش‌های انقلابی را کم‌رنگ کند

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان اصفهان با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که شعار و ارزش‌های انقلابی را کم‌رنگ کند،گفت: دهه فجر می‌تواند، غباررویی و زنگار زدایی کند و این دهه فرصت خوبی برای بیان مجدد ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، جعفرعسگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد دهه فجر استان اصفهان امروز دوشنبه، 4بهمن‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران که به منظور تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجردر استان اصفهان برگزارشد، اظهارکرد: دهه فجر می‌تواند احیاگر نیروهای انقلابی، نشاط وشادی باشد و باعث شود این حرکت اسلامی استمرار یابد.
وی با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) که می‌فرمایند«کسانی که در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) ثابت قدم باشند، خداوند به آن‌ها ثواب شهیدان احد و بدر را عطا می‌کند»، افزود: ایستادگی و مقاومت در زمان غیبت و پایبندی به اصول و ارزش‌ها، ویژگی مردم ایران اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) مبنی براینکه رمز پیروزی، ایمان و وحدت کلمه است، بیان‌کرد: دلیل موفقیت ما در عرصه‌های مختلف پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است.
عسگری با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که شعار و ارزش‌های انقلابی را کم‌رنگ کند، خاطرنشان‌کرد: دهه فجر می‌تواند، غباررویی و زنگار زدایی کند و این دهه فرصت خوبی برای بیان مجدد ارزش‌های انقلاب است.
وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زنده بودن انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی است که دشمن را رنجور و عصبی کرده است و همچنین به برکت انقلاب، توسعه نفوذ روز افزون ایران و تسلط معنوی ایران در منطقه و فرا منطقه روز به روز افزایش می یابد که لازمه استمرار این حرکت اسلامی حفظ صراط مستقیم، ایستادگی و حاکم کردن تفکر انقلاب می‌باشد.
عسگری با اشاره به ضرورت بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: جبهه مخالف اسلام درصدد است تا با استفاده از فشارها و تحریم‎ها به جهانیان بگویدکه اسلام نمی‌تواند اداره‌گر حکومت باشد و صلاحیت حکومت را ندارد و دیگر اینکه به جهانیان نشان دهد که ایران اسلامی بعد از 37سال در عرصه‌های مختلف موفق نبوده است.
وی در این رابطه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران باید در مقام جواب دادن به این ادعای جبهه مخالف اسلام، دستاوردهای بی‌نظیر و کم نظیر انقلاب اسلامی را با وجود تحریم‌های چند ساله به نمایش بگذارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در زمینه فرهنگی، انقلاب اسلامی برگرفته شده از فرهنگ عاشورا می باشد، گفت: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت در جبهه مقاومت توسط یمن، بحرین، لبنان و فلسطین، عراق و سوریه با الگوگیری از شهدای انقلاب است.
وی با اشاره به هزینه‌های هنگفتی که عربستان در زمینه جلوگیری از اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی می‌کند، گفت: با وجود پایبندی ملت ایران بر ارزش‌های اصیل انقلابی، یقینا این ایستادگی‌ها پیروزی درخشانی را برای ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد.
عسگری در ادامه به اهداف والای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام مردم‌سالاری دینی حول محور ولایت؛ استقلال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی؛ حفظ ارزش‌ها و اجرایی نمودن قوانین و مقررات و شرع مقدس اسلامی؛ حاکمیت دین؛ ایجاد فضای مساعد مناسب برای رشد فضایل اخلاقی و حمایت از مستضعفان از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: اکنون باید به این اهداف بیش از گذشته توجه کرد و حتی باید بار دیگر این مهم در سطح جامعه تبیین شود.
وی با اشاره به مفهوم مردم‌سالاری دینی، گفت: اوج و نمود مردم‌سالاری دینی را مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22بهمن‌ماه و انتخابات 7 اسفند امسال به نمایش می‌گذارند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات و اینکه رفتارهای زشتی که بعضا از کاندیداهای انتخاباتی مشاهده می‌شود، با ارزش‌ها  و معیارهای انقلابی مطابقت ندارد، گفت: در این مورد باید اخلاق سیاسی مد نظرگرفته شود چون عرصه، عرصه خدمت است و مسلما اگر کسی برای رضای خدا و به دنبال خدمت به مردم باشد، بد اخلاقی نمی‌کند و در رقابت‌ها به دنبال ضد ارزش‌ها نمی رود.
براساس این گزارش، در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 450 برنامه در مرکز استان و1400برنامه در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود. مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز در اصفهان با سخنرانی آیت‌الله بوشهری برگزار خواهد شد.
captcha