شرکت ملت ایران در انتخابات، مایه امیدواری و دلگرمی مؤمنان است
کد خبر: 3480463
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
امام جمعه اهواز:

شرکت ملت ایران در انتخابات، مایه امیدواری و دلگرمی مؤمنان است

گروه سیاسی: آیت الله موسوی جزایری با اشاره به انتخابات 7 اسفند اظهار کرد: حماسه 7 اسفند را نیز گرامی می داریم، شرکت ملت شریف ایران و مردم ولایتمدار خوزستان در انتخابات بسیار خوب، چشمگیر و همچنین مایه امیدواری و دلگرمی برای مؤمنان بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از خوزستان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز در خطبه های نمازجمعه امروز 14 اسفندماه با اشاره به روز نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: کمیته امداد به فرمان امام راحل در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و در 14 اسفند 57 تاسیس شد.

وی ادامه داد: در آیات قرآن کریم آمده است که در مال و ثروت حقی برای اشخاص فقیر و بی بضاعت وجود دارد در حالی که مراد آن خمس و زکات نیست، بلکه حقی اضافه بر خمس و زکات است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: امام محمدباقر(ع) می فرمایند که از پدرم امام زین العابدین(ع) پرسیدم که این چه حقی است؟ حضرت فرمودند که این ربطی به زکات و صدقات واجبه ندارد. پرسیدم پس این چه حقی است؟ حضرت فرمودند که انسان در حد بضاعتی که دارد به مستمندان کمک کند و انسانهای محتاج را شناسایی و به آنان کمک کند.

آیت الله موسوی جزایری گفت: در شرایط امروز و با وجود مشکلات اقتصادی در کشور که مردم دچار مشکل و مضیقه مالی هستند باید دست یکدیگر را بگیریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: امروز در دنیا و به ویژه در کشور ایران، این موضوع مطرح است که کارخانه هایی که سوخت فسیلی دارند گاز کربن را در هوا پخش کرده و مشکلاتی از جمله تخریب لایه ازن، ایجاد بیابان و کمبود باران ایجاد می کنند و ده ها پیامد خطرناک دیگری را در پی دارند.

وی ادامه داد: علاج این موارد درختکاری است و باید تا می توانیم در این امر خیر سهیم و شریک باشیم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به انتخابات 7 اسفند اظهار کرد: حماسه 7 اسفند را نیز گرامی می داریم، شرکت ملت شریف ایران و مردم ولایتمدار خوزستان در انتخابات بسیار خوب، چشمگیر و همچنین مایه امیدواری و دلگرمی برای مؤمنان بوده است.

وی ادامه داد: ما در دنیا دوستانی داریم که ولایت مدار و محبان اهل بیت(ع) هستند که آنها سربلند می شوند و احساس امیدواری می کنند و تکیه آنان جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس است. بنابراین اگر شرکت مردم در انتخابات ضعیف و کمرنگ باشد اسرائیل و دشمنان شاد خواهند شد. ولی باید خدا را شکر کنیم که ملت ایران فهیم و بصیر است و دشمن را به خوبی می شناسد پس به مردم تبریک می گوییم و از حضور ملت ایران تشکر می کنیم.

captcha