اجتماع عظیم عزاداران فاطمی(س) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3482062
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)؛

اجتماع عظیم عزاداران فاطمی(س) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: همزمان با فرارسیدن سوم جمادی‌الثانی، سالروز شهادت مظلومانه ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) اجتماع عظیم عزاداران فاطمی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اجتماع عظیم عزادارن فاطمی(س) در سال‌های گذشته در حرم رضوی، گفت: امسال نیز اجتماع بزرگ عزاداران و سوگواران بزرگ بانوی جهان اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) پر شورتر از سال‌های گذشته با حضور گسترده عزادارن برگزار می‌شود. 
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: این اجتماع همزمان با فرارسیدن سوم جمادی‌الثانی در ساعت 8:30 از میدان شهدا آغاز شده و با مدیحه‌سرایی و مرثیه‌خوانی ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) ادامه می‌یابد. 
وی عنوان کرد: در این مراسم، شاهد حرکت هیئت عزادار فاطمی اعم از اقشار و اصناف مختلف، خانواده‌های شهدا، طلاب، فضلا و سایر شرکت‌کنندگان، به سمت حرم مطهر رضوی هستیم.
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: عزاداران و سوگواران ام‌ابیها، حضرت صدیقه کبری(س)، در صحن انقلاب اسلامی حرم امام رضا(ع) حضور می‌یابند و آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در این مراسم باشکوه، به تبیین و بررسی سیره زندگی این بانوی بزرگوار می‌پردازد.
captcha