آیت‌الله موسوی‌نژاد، نمونه اخلاق در حوزه بود
کد خبر: 3488389
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

آیت‌الله موسوی‌نژاد، نمونه اخلاق در حوزه بود

گروه اندیشه: استاد حوزه علمیه خراسان، آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد را نمونه اخلاق در حوزه توصیف و بر سوابق انقلابی و مبارزاتی این عالم جلیل‌القدر و طلاب مدرسه علمیه ایشان تأکید کرد.

آیت‌الله سیدهادی مرتضوی، استاد حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با توجه به درگذشت آیت‌‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد، این عالم برجسته را نمونه اخلاق در حوزه عنوان کرد و افزود: ایشان بسیار باتقوا و متدین بودند و همه طلاب مدرسه، ایشان را به عنوان بزرگتر قبول داشته و مطیع امرشان بودند.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این استاد برجسته حوزه علمیه اظهار کرد: آیت‌الله موسوی‌نژاد در اداره مدرسه به نظم، تقوا، اخلاق، حضور و غیاب و اینکه طلاب بدون تعطیلی به درس خود مشغول باشند، بسیار مقید بودند.
استاد حوزه علمیه خراسان در خصوص بعد علمی این عالم گرانقدر بیان کرد: ایشان دروس سطح عالی حوزه اعم از دروس اخلاقی و فقهی را تدریس می‌کردند.
وی در ارتباط با مدرسه علمیه آیت‌الله موسوی‌نژاد نیز تصریح کرد: مدرسه‌ ایشان مدرسه بسیار مفیدی بوده و افراد بنامی از این مدرسه فارغ‌التحصیل شدند و اکنون در حوزه‌های مختلف به امر تدریس اشتغال دارند.
آیت‌الله مرتضوی اضافه کرد: آیات عظام محمد و مهدی مروارید، سیدمحسن حسینی، حاج شیخ مهدی گنجی، شیخ عبدالله احمدی شاهرودی از شاگردان مدرسه علمیه ایشان به شمار می‌روند.
وی در پایان در ارتباط با فعالیت‌های سیاسی این عالم جلیل‌القدر در دوران انقلاب و دفاع مقدس نیز اظهار کرد: طلاب مدرسه علمیه ایشان همواره در مسائل انقلاب و حضور در جبهه‌های دفاع مقدس حضور فعال داشتند.
captcha