مراسم تشییع آیت‌الله موسوی‌نژاد آغاز شد
کد خبر: 3488535
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
از دقایقی پیش؛

مراسم تشییع آیت‌الله موسوی‌نژاد آغاز شد

گروه اجتماعی: مراسم تشییع آیت‌الله سیدمحمد موسوی نژاد، از علمای برجسته حوزه علمیه خراسان از دقایقی پیش به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم تشییع آیت‌الله سیدمحمد موسوی نژاد، از علمای برجسته حوزه علمیه خراسان دقایقی پیش از حسینیه نجفی‌های مشهد واقع در خیابان شیرازی، کوچه چهارباغ آغاز شد.
بنابر این گزارش، در این مراسم آیات سیداحمد علم‌الهدی، سیدجعفر سیدان، سیدمحمد شاهرودی، سید مهدی طباطبائی، سید حسن ضیائی، اشرفی‌‍‌شاهرودی‌ و مرتضوی از اساتید حوزه علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی ، رحیم خاکی، قاری بین‌المللی کشورمان، جمع کثیری از اساتید و طلاب حوزه علمیه خراسان و عموم زائران و مجاوران حضور دارند.
 در ادامه این مراسم تشییع، پیکر این عالم برجسته بر دوش طلاب و مردم مشهد به سمت حرم رضوی منتقل خواهد شد و در جوار بارگاه منور رضوی آرام می ‌گیرد.
 یادآور می‌شود، آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد قبل از نوروز دچار سکته مغزی شده بود که در بیمارستان قائم(عج) مشهد بستری شد اما پس از مدتی که به حالت کما رفته بود، وی را به بیمارستان امام حسین(ع) مشهد منتقل کردند. این عالم سحرگاه 25 فروردین‌ماه در سن ۸۵ سالگی در بیمارستان امام حسین(ع) مشهد دار فانی را وداع گفت.

captcha