ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی و انگیزه‌های معنوی دارد
کد خبر: 3489571
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی و انگیزه‌های معنوی دارد

گروه سیاسی: استاندار اصفهان گفت: ارتش جمهوری اسلامی تنها ارتشی می‌باشد که مکتبی است و انگیزه‌های معنوی دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان امروز یکشنبه، 29 فروردین‌ماه در مراسم بزرگداشت روز ارتش در اصفهان، اظهارکرد: دوران دفاع مقدس یک آزمایش افتخار آمیز برای ارتش مقدس جمهوری اسلامی بود که این نیرو در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم  48 هزار شهید در سراسر جبهه های جنگ تلاش کردند.
وی افزود: نیروهای دلسوز، سربازان سرافراز نیروی زمینی و جانبازان ارتش، مصداق بارز تلاش و جانفشانی ارتش الهی جمهوری اسلامی در طول این سالیان بوده است.
استاندار اصفهان بیان کرد: در زمان جنگ، نیروهای مسلح در کنار آحاد مردم در مقابل دشمنان ایستادند و با حمایت مردم، مرزهای کشور را حفظ کردند.
زرگرپور خاطرنشان کرد: اقتدار، عزت و مقاومت ارتش جمهوری اسلامی ایران در عین دارا بودن تمام مولفه‌ها و ویژگی‌های یک ارتش منظم، منسجم، کارآمد و قهرمان از یک پشتوانه عظیم دینی و مکتبی نیز برخوردار است.
وی افزود: ارتش عربستان که با تمام قوا به یمن حمله کرده است در ظاهر توان و قوای عملیاتی و نظامی بالایی دارد، اما در میدان عملیات فقط نظامی‌گری صرف و کشتار و بی‌رحمی مثمر ثمر نمی‌باشد و یا اینکه ارتش‌های آمریکا و عربستان نمونه بارز ارتش با عملیات نظامی گری صرف است که مایه کشتار مردم و فساد اخلاقی می‌باشند و مردم بی دفاع را قتل عام می‌کنند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: در این میان تنها ارتش جمهوری اسلامی تنها ارتشی می‌باشد  که مکتبی است و انگیزه‌های معنوی دارد.

captcha