نورافشانی در مجتمع امام خمینی(ره) مشهد
کد خبر: 3515450
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

نورافشانی در مجتمع امام خمینی(ره) مشهد

گروه هنر: مدیر مجتمع امام خمینی(ره) مشهد گفت: همزمان با شب میلاد امام رضا(ع)، برنامه نورافشانی در مجتمع امام خمینی(ره) مشهد اجرا خواهد شد.

مرتضی عطاریان، مدیر مجتمع امام خمینی(ره) مشهد در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص برنامه‌های دهه کرامت این مجموعه، تصریح کرد: از ولادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) با هدف اشاعه معارف اسلامی و سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برنامه‌های متنوعی را ویژه کودک و نوجوان در نظر گرفته‌ایم.
عطاریان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های نقاشی و خوشنویسی، افزود: برگزاری کارگاه‌های هنری و نمایشگاهی از دیگر برنامه‌های این ایام به شمار می‌رود.
وی عنوان کرد: به دلیل استقبال از برنامه‌ها، همزمان با ساعت 20، شب میلاد امام رضا(ع) نورافشانی با حضور خانواده‌ها در مجتمع امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.
مدیر مجتمع امام خمینی(ره) مشهد، دلیل برگزاری نورافشانی رأس ساعت هشت را عدد خاص امام رضا(ع) دانست و تصریح کرد: این مراسم با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) آغازشده و حدود نیم ساعت به طول می انجامد.
وی اظهار کرد: اجرای برنامه جشن در قالب برنامه هنری با حضور کارشناسان به صورت روزانه از ساعت 18 تا 19:30 از دیگر برنامه های این مجتمع به شمار می رود.
عطاریان با بیان اینکه کارگاه‌ها هر روز از ساعت 17 تا 18 برگزار می‌شود، ادامه داد: در حاشیه این جشن که از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) برنامه‌ریزی شده است، نمایشگاهی از آثار کارگاه‌های افراد برپا می‌شود.
captcha