برنامه هفتگی حرم کریمه اهل بیت(س) تشریح شد
کد خبر: 3517084
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

برنامه هفتگی حرم کریمه اهل بیت(س) تشریح شد

گروه اجتماعی: برنامه هفتگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در هفته نخست مردادماه جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، در هفته جاری، آیین سخنرانی پیش از اذان ظهر و عصر با حضور حجج اسلام شاهرودی و احمدپور برگزار می‌شود. بعد از نماز مغرب و عشا نیز حجج اسلام ماندگاری، حسینی قمی، حسین زاده، اکرمی، فرحزاد و میرباقری به ایراد سخن می‎پردازند.
ویژه برنامه زمزم معرفت نیز همچون گذشته، یک ساعت و نیم به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‏شود، در هفته جاری، حجج اسلام تراشیون، وحید پور، بیگدلی، رستم نژاد، ملکی، محمدی و نائینی پاسخگوی پرسش های شرکت کنندگان می‎باشند.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، دعای توسل این هفته، توسط هیئت جانبازان قم در روز سه شنبه، پنجم مرداد ماه جاری قرائت می‎شود. آیین قرائت زیارت عاشورا نیز در صبح روز پنجشنبه، هفتم مردادماه با سخنرانی حجت‎الاسلام مؤمنی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‎شود.
دعای کمیل این هفته پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد و مداحی حاج حسن اخباری و دعای ندبه در روز جمعه، هشتم مردادماه بعد از نماز صبح حجت‏الاسلام عرفان و مداحی حاج حسن اخباری قرائت می‎گردد.
ویژه برنامه‎های سخنرانی بخش خواهران نیز همه روزه صبح‎ها ساعت ۱۰ و عصر ها ساعت ۱۷ در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها حرم مطهر برگزار می‎گردد.

captcha