برگزاری مراسم جشن دهه ولایت در مساجد بیجار
کد خبر: 3528339
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

برگزاری مراسم جشن دهه ولایت در مساجد بیجار

گروه هنر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری مراسم جشن و سرور همزمان با دهه ولایت در تمامی مساجد شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و به همت اداره تبلیغات اسلامی بیجار مراسم جشن و سرور به مناسبت این ایام در سطح کلیه مساجد شهر و روستای بیجار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه ولایت و به همت اداره تبلیغات اسلامی بیجار مراسم جشن و سرور به مناسبت این ایام در سطح کلیه مساجد روستاهای بیجار برگزار می‌شود، افزود: مراسمات دهه ولایت در سطح مساجد برگزار می‌شود و هر شب مساجد آماده پذیرای و جشن و سرور از مشتاقان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بیان کرد: غدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه والایی دارد؛ به همین دلیل باید شناخت و معرفت عمومی نسبت به غدیر و موضوع ولایت در جامعه افزایش یابد.

وی عنوان کرد: غدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه والایی دارد؛ به همین دلیل باید شناخت و معرفت عمومی نسبت به غدیر و موضوع ولایت در جامعه افزایش یابد.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با بیان اینکه باید به محتوای برنامه‌های عید قربان توجه جدی شود، اعلام کرد: به مناسبت روز عرفه برنامه‌های گسترده‌ای در مساجد، مراکز فرهنگی و دینی با حضور اقشار مختلف مردم در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر برگزاری پرشور و شعور برنامه‌های دهه امامت و ولایت، بیان کرد: این دهه فرصت مغتنمی برای تبیین محتوای غنی غدیر و آشنا کردن بیشتر مردم با موضوع ولایت فقیه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان یادآور شد: مراسمات دهه ولایت در سطح مساجد بیجار برگزار می‌شود و هر شب یک مسجد آماده پذیرای و جشن و سرور از مشتاقان است.

captcha