گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد موجب خنثی کردن تهاجم فرهنگی می‌شود
کد خبر: 3530750
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد موجب خنثی کردن تهاجم فرهنگی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: ارتقای روند گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد و بین جوانان زمینه‌ساز سعادت و سربلندی جامعه و خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: مساجد به‌عنوان پایگاه‌های دین و اندیشه شناخته شده اند و افراد در مساجد می‌توانند بنیه دینی و اعتقادی خود را افزایش دهند.

وی افزود: باید از امکانات موجود فرهنگی در جهت گسترش فضاهای معنوی به خصوص مساجد استفاده شود تا مساجد که سنگر بصیرت و معرفت هستند به حد اعلا برسند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار بیان کرد: مساجد مهم‌ترین سنگر دفاع از ارزش‌های اسلامی هستند و فعالیت‌های قرآنی در مساجد باید افزایش پیدا کند.

وی همچنین بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد این شهرستان تأکید و عنوان کرد: فعالیت در حوزه و حیطه قرآنی در مساجد موجب تقویت معنویات و اعتقادات جوانان و نوجوانان می‌شود و مفهوم و معنای قرآن را در دل و جان جوانان جای خواهد داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عنوان کرد: ارتقای روند گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد و بین جوانان زمینه‌ساز سعادت و سربلندی جامعه و خنثی کردن بسیاری از تهاجمات فرهنگی دشمنان می‌شود.

وی به برنامه‌های این اداره در راستای افزایش فعالیت‌های قرآنی اشاره و اعلام کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در سطح مساجد و مدارس، مسابقات فصلی و کلاس‌های آموزشی در دستور کار است.

حجت‌الاسلام مختاری‎نیا با تأکید بر سرلوحه قرار دادن مفاهیم قرآن کریم در زندگی روزمره عنوان کرد: درک مفاهیم و عبور از مسیر قرآن، هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به‌ دنبال دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان یادآور شد: به‌منظور گسترش برنامه‌های قرآنی در سطح روستاها نیز از مربیان قرآنی بهره‌ گرفته شده است.

captcha