اهتمام 7000 هیئت مذهبی فارس در جشن عید غدیر
کد خبر: 3531083
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

اهتمام 7000 هیئت مذهبی فارس در جشن عید غدیر

گروه اجتماعی: دبیر شورای هیئات مذهبی فارس از برگزاری جشن‌های اعیاد عید سعید غدیر به‌همت 7 هزار هیئت مذهبی این استان خبر داد و گفت: كارناوال‌های شادی هیئات مذهبی در شیراز به سمت حرم شاهچراغ(ع) به حركت در می‌آیند.

علی شاهینی، دبیر شورای هیئات مذهبی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، ضمن تبریك فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیرخم برنامه‌های متنوع جشن و سرور به‌همت 7 هزار هیئت مذهبی در نقاط مختلف استان فارس برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه 170 هیئت مذهبی شیراز در حسینیه‌های خود برنامه‌های جشن را در عید غدیر برپا خواهند كرد، افزود: ما به تمام هیئات مذهبی كه در ایام محرم تكیه دارند، اعلام كرده‌ایم كه در روز عید غدیر از تمام مردم با شربت و شیرینی پذیرایی كنند.
شاهینی اظهار كرد: علاوه بر این‌ها در ساعت 18 روز سه‌شنبه، 30 شهریورماه هیئات مذهبی شیراز با تجمع در میدان امام حسین(ع)، كیك 90 طبقه‌ای را برش می‌دهند و بعد از آن به‌صورت كارناوال شادی به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حركت می‌كنند.
دبیر شورای هیئات مذهبی فارس اظهار كرد: به تمام شورای هیئات مذهبی شهرستان‌های فارس نیز ابلاغ كردیم تا كارناوال شادی را به سمت امامزاده شهرستان خود به راه اندازند و در روز عید غدیر به جشن و شادی بپردازند.
وی با بیان اینكه بسیاری از برنامه‌های عید سعید غدیر با همكاری بنیاد غدیر در فارس اجرا می‌شوند، گفت: قرائت خطبه غدیر، سخنرانی مذهبی، مولودی‌خوانی و غیره از جمله برنامه‌هایی است كه در جشن‌ عید سعید غدیر توسط شورای هیئات مذهبی اجرا خواهد شد.
captcha