مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان در آستانه هفته دفاع مقدس آغاز شد
کد خبر: 3531738
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
دقایقی پیش؛

مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان در آستانه هفته دفاع مقدس آغاز شد

گروه سیاسی: مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور استاندار کردستان، رئیس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس، فرمانده لشکر 28 پیاده استان کردستان، فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از فرماندهان ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور استاندار کردستان، رئیس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه بیت‌القمدس، فرمانده لشکر 28 پیاده استان کردستان، فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از فرماندهان ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی دقایقی پیش آغاز شد.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، نیروهای مسلح پیاده و سواره و موتوری سنندج در رژه خود اقتدار اسلامی و آخرین دستاوردها و توانمندیهای کشور را به نمایش می گذارند.

نیروهای مسلح استان کردستان با برگزاری مراسم رژه آخرین دستاوردهای زرهی و آمادگی نیروی انقلابی خود را در معرض نمایش عموم می‌گذارند تا هم لرزه بر اندام دشمنان نظام و انقلاب انداخته و هم افتخار دیگر را در دفتر انقلاب با توانایی های نظامی خود به ثبت برسانند.

رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه و در سالروز حمله رژیم بعث به کشور هر ساله با نمایش اقتدار نظامی و نیروهای خدوم انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

captcha