برگزاری 64 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در خرم‌دره
کد خبر: 3531749
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
امیرخانی خبر داد:

برگزاری 64 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در خرم‌دره

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده سپاه شهرستان خرم‌دره گفت: 64 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خرم‌دره برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، محمد امیرخانی، جانشین فرمانده سپاه شهرستان خرم‌دره در جمع خبرنگاران با گرامیداشت اعیاد دهه ولایت و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بازتاب جانفشانی‌ها و ایثار رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی است تا نسل‌های جدید با اهداف و ایثارگری‌های آنان آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره درصدد بودند نهال نوپای انقلاب را نابود کنند، تصریح کرد: بعد از پیروزی مردم ایران در انقلاب سال ۵۷، استکبار جهانی درصدد ضربه زدن به درخت نوپای انقلاب برآمد و با شروع جنگ تحمیلی در سال ۵۹ با حمایت از صدام و رژیم بعث عراق جنگی نابرابر را علیه ایران آغاز کردند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با تاکید بر اینکه مقاومت جانانه مردم غیور ایران اسلامی در برابر دشمن، درسی تاریخی و فراموش نشدنی به جهانیان داد، یادآور شد: این مقاومت جانانه به دشمنان ثابت کرد که مردم ایران همیشه پشتیبان انقلاب و ولایت هستند و هرجا که لازم باشد برای حفظ ارزش‌ها ی انقلاب آماده جانفشانی هستند.

امیرخانی در ادامه افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی توسط سپاه ناحیه خرم‌دره برنامه‌ریزی شده است که با تمهیدات اندیشیده شده ۶۴ عنوان برنامه در سطح پایگاه، حوزه و شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان خرم‌دره، ابراز کرد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با امام جمعه شهرستان، مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی از چهار راه قائم به سمت میدان معلم و برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها اشاره کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره همچنین به افتتاح سوله ورزشی ۹ دی اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس سالن و سایت اداری ۹ دی به بهره‌برداری خواهد رسید.

captcha