اقتدار ایران اسلامی، تاج و تخت آل سعود را در هم خواهد پیچید
کد خبر: 3531969
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

اقتدار ایران اسلامی، تاج و تخت آل سعود را در هم خواهد پیچید

گروه سیاسی: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر با اشاره به جنایت‌های آل سعود گفت: به‌زودی اقتدار ایران اسلامی، تمام تاج و تخت آل سعود را در هم خواهد پیچید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی سرهنگ علیرضا سازگار، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر، صبح امروز در اولین روز از هفته دفاع مقدس و در مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه آسان‌ترین جنگ ما، جنگ با آل سعود خائن خواهد بود، با هشدار به آل سعود افزود: به‌زودی اقتدار ایران اسلامی، تمام تاج و تخت آل سعود را در هم خواهد پیچید.
وی در ادامه با اشاره به جان‌فشانی‌های ملت ایران در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و نوکری صدام دو هدف را از تحمیل جنگ هشت‌ساله به ملت ایران دنبال می‌کردند که یکی از این اهداف جلوگیری از صدور استراتژی انقلاب اسلامی بود.
سازگار با اعلام اینکه دشمنان به‌خوبی می‌دانستند این انقلاب بر مبنای یک ایدئولوژی دینی شکل گرفته به همین جهت می‌خواستند این انقلاب را در نطفه خفه کنند، اظهار کرد: هر چند جلوگیری از الگو شدن انقلاب برای سایر ملت‌ها هدف دوم آن‌ها بود اما آن‌ها اشتباه می‌کردند چرا که گمان داشتند این صدور انقلاب و الگو شدن ملت ایران برای سایر ملت‌ها قرار است از طریق تصرف خاک صورت بگیرد در حالی که صدور انقلاب اسلامی از طریق فکرها و مغزها اتفاق می‌افتد.
وی با اشاره به اینکه امروز بعد گذشت سی‌وهفت سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهدیم کشورهای مختلف دنیا از جمله مصر، بحرین، یمن، تونس، لبنان و… با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ملت ایران بیدار شده‌اند، بیان کرد: در حقیقت صدور انقلاب شکل‌گرفته است و ملت‌های آزاده با بیداری اسلامی علیه استکبار جهانی حرکت کرده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر با اشاره به اینکه یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس این بود که ضمن اینکه روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در ملت ایران تقویت شد ملت الگو بودن خود را برای جهانیان مطرح کرد، گفت: هر چند در ابتدای جنگ حتی برای سیم‌خاردار هم محتاج بیگانه بودیم اما امروز دانشمندان ما در بسیاری از علوم پیچیده همچون غنی‌سازی اورانیوم، نانو، سلول‌های بنیادی و… در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و ایران در این علوم جزو ده کشور اول دنیاست.
وی با اعلام اینکه در جنگ تحمیلی هزاران شهید و جانباز و آزاده تقدیم کردیم و امنیت امروز کشور ما مدیون این ایثارگری‌هاست، اظهار کرد: با وجود اینکه در قرن‌های اخیر قسمت‌های زیادی از خاک ایران به دست دشمنان افتاد ولی در جنگ تحمیلی با درایت امام خمینی(ره) و ایثارگری ملت ایران حتی یک وجب از خاک ایران از دست نرفت.
دور کردن ملت از اهداف قرآنی هدف جنگ نرم دشمن
سازگار در ادامه با اشاره به اینکه امروز شاهد جنگ‌های دیگری توسط دشمنان برعلیه ملت ایران هستیم، گفت: امروز جنگ نظامی و فیزیکی تمام شده و دشمن قصد دارد با جنگ نرم، ملت ما را از اهداف قرآنی خود دور و یا در موضوع برجام قصد دارد در دوران پسابرجام، برجام‌های دیگری را به ملت ایران تحمیل کند.
وی با اعلام اینکه در جنگ اقتصادی دشمنان قصد دارند با تحمیل قراردادهای AFTF فشارها و تحریم‌های جدیدی را به کشور ما تحمیل کنند، بر لزوم تبعیت از ولایت‌فقیه تأکید کرد و افزود: برای آنکه در جنگ‌های جدید دشمنان بر علیه این ملت پیروز باشیم باید اندیشه‌های مقام معظم رهبری و ولایت فقیه را محور کار خود قرار دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر با بیان اینکه تا وقتی فقط حرف تبعیت از مقام معظم رهبری را بزنیم اما در عمل نظرات ایشان را پیاده نکنیم راه به‌جایی نخواهیم برد، عنوان کرد: متأسفانه امروزه عده‌ای از مسئولان نظام ما حرف تبعیت از رهبری را می‌زنند اما در عمل اعتقادی به آن ندارند.
وی حضور آگاهانه مردم در همه عرصه‌ها به‌ویژه حضور با بصیرت و شناخت در انتخابات‌های گوناگون را یکی دیگر از شرایط پیروزی ملت دانست و گفت: دشمن به طور علنی اعلام کرده است که قصد دارد با ایجاد تحریم اقتصادی بین مردم و مسئولان اختلاف‌افکنی کند.
مسئولان مرز خود با فتنه را مشخص کنند
سازگار وحدت و انسجام در همه عرصه‌ها و نیز توجه به تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی را از جمله شرایط پیروزی ملت ایران دانست و بیان کرد: امروز باید بدانیم که هر چند یکی از عوامل ایجاد رکود اقتصادی، عملکرد نسنجیده برخی مسئولان است ولی خود ما مردم هم در این رکود بی‌تقصیر نیستیم و باید با مصرف کالای داخلی، رونق اقتصادی را در کشور ایجاد کنیم چرا که به ازای هر کانتینر جنس خارجی که وارد کشور می‌شود ۱۰ کارگر ایرانی بیکار می‌شوند.
وی با اعلام اینکه باید بدانیم که دشمن اصلی ما آمریکاست لذا فریب لبخندهای او را نخوریم و در قراردادهای نفتی و سایر قراردادهای تجاری و اقتصادی که با بیگانگان منعقد می‌کنیم توجه داشته باشیم که آمریکا هیچ‌وقت سر سازش با ما را نخواهد داشت، گفت: یکی از آرمان‌های ما عدم تبعیت از آمریکای جهان خوار و پلید است.
سرهنگ سازگار همچنین با انتقاد شدید از برخی مسئولان که هنوز مرز خود را با فتنه مشخص نکرده‌اند، افزود: متأسفانه شاهدیم برخی مسئولان در شبکه‌های اجتماعی از برخی سران فتنه اعلام حمایت می‌کنند و یا خود را وابسته و حامی آن‌ها اعلام می‌کنند که این افراد باید بدانند که سپاه تمام این فعالیت‌ها را رصد کرده و در وقت مناسب، اقدام لازم را انجام خواهد داد.
وی با تأکید بر تداوم اقتدار نظامی ایران اسلامی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل و ایادی آن‌ها باید بدانند که ایران اسلامی هیچ‌گاه فعالیت‌های نظامی و دفاعی خود را تعطیل نخواهد کرد چرا که علی‌رغم ادعای برخی دولتمردان مبنی بر اینکه سیاست‌های ما تهدید را از ملت ایران دور کرد اما مطمئن هستیم مهم‌ترین علت رفع تهدیدهای دشمنان، همین اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران است.
captcha