نیازسنجی مناطق روستایی و شهری فسا جهت اعزام مبلغ دینی قبل از ایام محرم
کد خبر: 3532952
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
نجفی اظهار كرد:

نیازسنجی مناطق روستایی و شهری فسا جهت اعزام مبلغ دینی قبل از ایام محرم

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی فسا بر لزوم ساماندهی اعزام مبلغین در ماه محرم تأکید کرد و گفت: قبل از فرا رسیدن ایام تبلیغی خاص مانند محرم، نیازسنجی از مناطق مختلف روستایی و شهری توسط ائمه جمعه و بخشداری‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در آستانه فرا رسیدن ایام محرم و صفر، شورای سیاستگذاری تبلیغ شهرستان فسا امروز، 4 مهر در دفتر امام جمعه این شهرستان تشكیل جلسه داد.
حجت‌الاسلام احمد نجفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فسا در این جلسه بر لزوم ساماندهی اعزام مبلغین در ماه محرم تأکید کرد و گفت: مبلغین و ائمه جماعات مساجد دارای جایگاه ویژه‌ای در جامعه و محل رجوع عموم مردم هستند.
وی، اعزام مبلغ به مناطق مختلف روستایی و شهری را از اولویت‌های اداره تبلیغات اسلامی دانست و افزود: قبل از فرا رسیدن ایام تبلیغی خاص مانند محرم و رمضان، نیازسنجی از مناطق مختلف روستایی و شهری توسط ائمه جمعه و بخشداری‌ها انجام می‌شود و مکان‌هایی که نیاز به مبلغ و روحانی دارند شناسایی شده و روحانی بومی و غیر بومی اعزام می‌شوند.
نجفی اظهار کرد: برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ قبل از فرا رسیدن ماه محرم انجام شده است و این گردهمایی بزرگ با حضور مبلغین بومی از حوزه‌های علمیه شهرستان و مبلغین غیر بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.
captcha