«طلایه‌داران تبلیغ» فراشبند گردهم آمدند
کد خبر: 3533624
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

«طلایه‌داران تبلیغ» فراشبند گردهم آمدند

گروه اجتماعی: در آستانه فرا رسیدن ایام محرم همایش «طلایه‌داران تبلیغ» با حضور مبلغان و مسئولان شهرستان فراشبند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس، در آستانه فرا رسیدن ایام محرم،‌همایش روحانیون بومی و غیر بومی شهرستان فراشبند با عنوان «طلایه‌داران تبلیغ» با حضور امام جمعه، فرماندار، روحانیون و به همت اداره تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات حوزه علمیه باقر العلوم(ع) این شهرستان برگزار شد.
 حجت‌الاسلام ابراهیمی، امام جمعه شهرستان فراشبند در این همایش گفت: روحانیون در مساجد و روستاها باید جوانان و نوجوانان را در مقابل با آسیب‌های اجتماعی راهنمایی کنند و ضمن آسیب‌شناسی معضلات نسبت به پاسخگویی به شبهات اقدام كنند.
وی افزود: کار تبلیغ مباحث دینی بسیار سخت و حساس است و مبلغان باید با تمام تلاش، این امر را با روش‌های درست انجام دهند تا بهترین نتیجه را كسب كنند.
ابراهیمی با اشاره به اهمیت نقش علما و روحانیون در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی از آنان به‌عنوان پرچمداران علم، دین و آگاهی نام برد و گفت: موفقیت‌های مسئولان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی و اجتماعی همه و همه مرهون رهنمودها و ارشاد علما و روحانیون است.
امام جمعه فراشبند در پایان با اشاره به نقش ارزنده روحانیت در ایام ماه محرم یاد آور شد: روحانیت فاضل در این ایام باید با مطالعه دقیق، آموزه‌های دینی و اسلامی را به نسل جوان گوشزد کنند.
محسن پورزارعی، فرماندار فراشبند نیز در این همایش با اشاره به وجود آسیب‌ها و تهدیدهای موجود در جامعه از جمله اعتیاد، طلاق، ماهواره و بزه‌های اجتماعی، تأکید کرد: با توجه به تبلیغات مخربی که علیه انقلاب اسلامی و مردم به‌ویژه جوانان و اعتقادات آنان انجام می‌شود، ضروری است که مبلغان و مبلغات با تمام وجود در جهت تبلیغ دین مبین اسلام و مقابله با این تهدیدات گام بردارند.
captcha