مربیان دارالقرآن زنجان در دوره بصیرت‌افزایی شرکت می‌کنند
کد خبر: 3536370
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
رحیمی:

مربیان دارالقرآن زنجان در دوره بصیرت‌افزایی شرکت می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه دارالقرآن‌الکریم زنجان گفت: مربیان شعبات دارالقرآن زنجان در دوره بصیرت‌افزایی که با حضور نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

ولی‌الله رحیمی، مدیر موسسه دارالقرآن الکریم زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: جلسه بصیرت‌افزایی با حضور نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری فردا یک‌شنبه 18 مهرماه از ساعت 16 در محل دارالقرآن زنجان برگزار می‌شود.

رحیمی تصریح کرد:‌ همه مربیان و مدرسان شعبات دارالقرآن زنجان برای حضور در این جلسه که با محوریت بصیرت‌افزایی برگزار می‌شود و همچنین دوره‌ ضمن خدمت برای بازآموزی مربیان است، دعوت شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در حدود 100 نفر در این دوره حضور داشته باشند.

مدیر موسسه دارالقرآن الکریم زنجان با تاکید بر اینکه قرآن جزء لاینفک زندگی روزمره مسلمانان است، گفت:‌ پیامبر اکرم (ص) در واپسین روزهای عمر پربرکت خود بر یادگار گذاشتن دو چیز گرانبها، قرآن و اهل بیت‌ (ع) اشاره کردند و امروزه وظیفه ما است که این دو را همراه با هم در زندگی فردی و اجتماعی خود مد نظر قرار دهیم.

رحیمی محرم را فرصتی برای تعمیق اندیشه‌های قرآنی عنوان و تصریح کرد:‌ در کنار عزاداری‌هایی که برای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش صورت می‌گیرد باید تعالیم قرآنی نیز مورد توجه باشد زیرا با تاسی به قرآن و اهل بیت (ع) است که می‌توان به سعادت واقعی دست یافت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۱
0
0
برپایی دوره‌های بصیرت افزایی به مربیان کمک‌های زیادی به آنها خواهد کرد
captcha