همایش اعضای ستاد‌های شورا‌های امر به معروف در همدان برگزار شد
کد خبر: 3536508
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

همایش اعضای ستاد‌های شورا‌های امر به معروف در همدان برگزار شد

گروه اجتماعی: همایش روئسا و اعضای ستاد‌ها و شورا های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان همدان با حضور استاندار و معاونین وی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان، شنبه، 17 مهر ماه در همایش روئسا و اعضای ستاد‌ها و شورا های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان همدان اظهار کرد: شهر همدان در سالگرد سردار شهید، حاج حسین همدانی سنگ تمام گذاشتند، هرچند که مردم همدان، در این زمینه به ویژه استقبال و تشییع شهدای مدافع حرم همیشه افتخار آمیز بوده‌اند.
وی افزود: استان همدان اگر در زمینه امر به معروف و نهی از منکر مقام کسب کرده است حق او بوده  چرا که همدان، ریشه و اساس آن بر اصل «معروف» است، همدان نیاز مبرمی در راستای اجرای این فرضیه ندارد چرا که این مهم در عمق وجود تک تک شهروندان همدانی وجود دارد.
نیکبخت اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی جهت اقامه امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است اگر این فرضیه مهم وجود داشت دیگر نیازی به تشکیل نظام جمهوری اسلامی نبود ، پس امر به معروف مادر تمام فضایل است.
استاندار همدان ادامه داد: این نکته را نیز باید در نظر داشت که چگونگی اجرای این فرضیه امری مهم است و باید کسانی در این مسیر مشغول به فعالیت باشند که راه بلد و آشنا به این مسیر باشند، همچنین باید بین نقد و تخریب تمایز قائل شد بهترین شیوه امر به معروف و نهی از منکر، نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی است که سرشار از ارشاد و راهنمایی اما به دور از شم نصیحت است. 
captcha