خدمات پزشکی رایگان هلال احمر اردبیل به عزاداران حسینی
کد خبر: 3537707
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

خدمات پزشکی رایگان هلال احمر اردبیل به عزاداران حسینی

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: هلال احمر اردبیل خدمات پزشکی رایگان به سه هزار نفر از عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا ارائه کرد.

بهرام غیبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اظهار کرد: ارائه خدمات به این افراد در ایستگاه‌های سلامت دایر شده توسط جمعیت هلال احمر استان در روزهای تاسوعا و عاشورا انجام گرفت.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در روزهای تاسوعا و عاشورا 22 ایستگاه سلامت برپا کرد، افزود: سه هزار و 344 نفر به ایستگاه های سلامت مراجعه کرده بودند که از آنها تست فشار خون و تست قند خون گرفته شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه 12 نفر حادثه دیده هم به ایستگاه‌های سلامت هلال احمر مراجعه کردند تشریح کرد: 10 نفر از این شهروندان به صورت سرپایی درمان و 2 نفر آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.
غیبی با بیان اینکه در این روزها 37 دستگاه آمبولانس و 14 خودروی کمک‌دار سبک به ارائه خدمات می‌پرداختند، اظهار کرد: 244 نیروی عملیاتی در قالب 57 تیم عملیاتی با حضور 2 پزشک عمومی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کردند.
وی افزود: در این ایستگاه‌های صلواتی 230 بطری آب معدنی هم بین عزادارن حسینی توزیع شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۹
0
0
با این اقدام به سلامت عزاداران حسینی کمک‌های زیادی می‌شود
captcha