افتتاح نمایشگاه «حجاب چتر امنیت» در بیجار
کد خبر: 3537941
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

افتتاح نمایشگاه «حجاب چتر امنیت» در بیجار

گروه هنر: نمایشگاهی از آثار دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بیجار با عنوان «حجاب چتر امنیت» به مناسبت ماه محرم در این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حسین ظهیری، معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور بیجار امروز، 24 مهرماه در مراسم افتتاح نمایشگاه «حجاب چتر امنیت» اظهار کرد: این نمایشگاه با موضوع کتاب و دستاوردهای دانشجویی در دانشگاه پیام نور مرکز بیجار و در سالن اجتماعات این دانشگاه گشایش یافت.

وی افزود: ایام ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی ازمنکر فرصتی فراهم کرد تا در قالب نمایشگاهی با عرضه کتاب و دستاوردهای دانشجویی، در محیط دانشگاه توانمندیهای دانشجویان نشان داده شود.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور بیجار بیان کرد: دانشگاه پیام نور دارای 6 گروه ویژه رباتیک بوده و امروز فرصت پرواز ربات های پرنده به عنوان یکی از دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه در طول برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی نیز برای ارائه توانمندیهای دانشجویان فراهم شده است، عنوان کرد: در کنار این کار علمی و تخصصی، فرصت عرضه کتاب های مختلف برای نوجوانان و جوانان نیز با تخفیف 30درصد فراهم شده است.

ظهیری در پایان یادآور شد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

captcha