دروس خارج اصول و فقه در مدرسه علميه آيت‌الله خوئی برگزار می‌شود
کد خبر: 3542408
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱

دروس خارج اصول و فقه در مدرسه علميه آيت‌الله خوئی برگزار می‌شود

گروه معارف: دروس خارج اصول و فقه با موضوع فلسفه علم اصول و امر به معروف و نهی از منكر، با تدريس حجت‌الاسلام والمسلمين شیخ مجتبی الهی خراسانی در مدرسه علميه آيت‌الله خوئی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) از خراسان رضوی، دروس خارج اصول و فقه، با موضوع فلسفه علم اصول و امر به معروف و نهی از منكر، با تدريس استاد حجت‌الاسلام والمسلمين شیخ مجتبی الهی خراسانی از يكشنبه٬ ۹ آبان در مدرسه علميه آيت‌الله خوئی آغاز شده است كه با توجه به رسمی بودن اين دروس، طلاب خراسان رضوی می‌توانند آن را انتخاب واحد كنند.
علاقه‌مندان برای شركت در جلسات خارج اصول فقه از ابتدای علم اصول(فلسفه علم اصول)، می‌توانند در ساعت 9:30 صبح و همچنين برای حضور در جلسات خارج فقه با موضوع امر به معروف و نهی از منكر با رويكرد تربيتی و حكومتی در ساعت 10:15 صبح در مدرس 14 فاز دوم مدرسه آيت‌الله خوئی حضور بهم رسانند. این کلاس‌ها تا پایان سال تحصیلی جاری همه روزه به جز پنج شنبه و جمعه دایر است.
یادآور می‌شود٬‌ طلابی كه می‌خواهند اين دروس را انتخاب واحد كنند می‌توانند با مراجعه به سايت حوزه علميه قسمت انتخاب واحد دروس خارج٬ قسمت سایر اساتید، اين دروس را انتخاب کنند.
captcha