مشارکت 150 فرمانده در دوره بصیرت غیرتمرکزی پلیس استان مرکزی
کد خبر: 3543608
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

مشارکت 150 فرمانده در دوره بصیرت غیرتمرکزی پلیس استان مرکزی

گروه اجتماعی: فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ششمين دوره بصيرت غيرتمركزی پليس استان با رويكرد دانش‌افزايی و بصيرت‌افزايی كاركنان به مدت چهار روز با حضور تقريبی 150 نفر از مديران و فرماندهان لايه دوم فرماندهی انتظامی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار کیومرث عزیزی، فرماندهی انتظامی استان مرکزی، در افتتاحیه ششمين دوره بصيرت غيرتمركزی پلیس استان که امروز، 15 آبان‌ماه برگزار شد گفت:‌ تشخيص حق، دشمن شناسی و هوشياری در مقابل آن، ولايت‌مداری و ژرف‌نگری و پرهيز از سطحی‌نگری از مهمترين اهدافی است كه نيروی انتظامی در برگزاری دوره‌های بصيرت پيگيری می‌كند.
عزيزی با اشاره به اهميت بسط شاخصه‌های انسان بصير در جامعه اسلامی بيان داشت: بصيرت به معنای بينشی است كه از حيث عمق؛ دريافتی نافذ و عميق، از حيث امتداد زمانی؛ دريافتی جلوتر از رويدادها، از حيث عرض و گستره؛ دريافتی جامع و از حيث سرعت وصول؛ شناختی سريع و بلاواسطه باشد.
وی بصيرت را لازمه پليس اسلامی خواند و گفت:‌ با توجه به تنوع مأموريت‌های نيروی انتظامی، بصيرت‌افزايی كاركنان در برابر تحولات اجتماعی و صيانت آنها از آسیب‌ها و تهدیدها از ضروريت‌هايی است كه در برنامه‌ريزی آموزشی پليس همواره مورد تأكيد قرار دارد.
اين مقام انتظامی ادامه داد:  بصيرت در كاركنان نيروی انتظامی تضمينی محكم برای اجرای صحيح مأموريت‌هاست. ششمين دوره بصيرت غيرتمركزی پليس استان با رويكرد دانش‌افزايی و بصيرت‌افزايی كاركنان در عرصه‌های مختلف مأموريتی، مديريتی، مهارت‌های اجتماعی و با بهره‌گيری از اساتيد مجرب كشوری به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
عزیزی مدت زمان برگزاری اين دوره را  چهار روز خواند و گفت: دوره بصيرت غيرتمركزی استان در اين مدت به صورت شبانه‌روزی است كه تعداد تقريبی 150 نفر از مديران و فرماندهان لايه دوم فرماندهی انتظامی استان در اين دوره حضور دارند.
captcha