ترویج گفتمان ولایت؛ مهم‌ترین وظیفه بسیج
کد خبر: 3547692
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

ترویج گفتمان ولایت؛ مهم‌ترین وظیفه بسیج

گروه معارف: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، استفاده از ظرفیت عظیم بسیج ده‌ها میلیونی با محوریت خطوط راهنمای ولایت را مسئله‌ای مهم عنوان کرد و گفت: ترویج گفتمان ولایت مهم‌ترین وظیفه بسیج است.

محمد صادق باغستانی، رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر کرج در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهارکرد: سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین یادآور خاطره پرشکوه مجاهدانی است که با ایثار و فداکاری کمر به همت دفاع از ارزش‌های الهی بستند و از همیت دروغین قدرت‌های پوشالی نترسیدند و موفقیت و پیروزی‌هایی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و امروز نیز با اراده‌های پولادین مقابل تمامی دشمنان ایستاده‌اند.
 وی گفت: مهم‌ترین برنامه پیش روی بسیج، ترویج گفتمان ولایت در جامعه است، بسیج با تجزیه و تحلیل فرمایشات ولایت و استخراج محورهای اصلی برای هر دوره زمانی یک محور اساسی را مورد نظر قرار می‌دهد و با تولید محتوا برای ترویج گسترده آن در جامعه فعالیت می‌کند و با توجه به فرمایشات معظم له در رابطه با اقتصاد مقاومتی اولین محور ترویج و غلبه گفتمان ولایت اقتصاد مقاومتی است و بسیج با استفاده از خلاقیت‌ عظیم ده‌ها میلیون بسیجی نسبت به این امر مهم تلاش‌هایی را انجام داده است.
 این مسئول افزود: پیشرفت‌هایی که از بسیجیان نخبه در جامعه امروز شاهد هستیم مرهون تلاش‌های بسیج با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای روز و همچنین جوانان مومن و انقلابی و بسیجی است که در مدار اسلام و ولایت فقیه حرکت می‌کنند و با حضور خود در عرصه‌های مختلف سلامت کشاورزی و صنعت در تحقق شعار سال نقش مهمی ایفا می‌کند.
 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهرکرج، یاد آورشد: بسیج یک فرهنگ است که باید در جامعه تبیین و معرفی شود، امروز استکبار قدرت بسیج را شناخته و می‌کوشد تا با بد جلوه دادن بسیج این نقش را در ذهن جوانان کمرنگ جلوه دهد اما باید در مقابل استکبار و صدماتی که از این طریق بر پیکر اسلام و نظام می‌خواهد وارد کند هوشیار بود و با آن مقابله کرد و باید قبول کرد در جنگ نرمی قرار داریم که باید همه جانبه با حمایت بسیج در برابر استکبار ایستاد.
باغستانی در پایان گفت: یکی از ویژگی‌های بسیج ایثار و از خود گذشتگی برگرفته از قیام عاشورا است و هفته بسیج فرصت خوبی در راستای شناساندن نقش و اهمیت جایگاه بسیج در کشور محسوب می‌شود.
captcha