برگزاری مرحله مدرسه‌ای مسابقات قرآن در مدرسه علمیه بانوان رامهرمز
کد خبر: 3551548
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

برگزاری مرحله مدرسه‌ای مسابقات قرآن در مدرسه علمیه بانوان رامهرمز

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقات قرآن مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) رامهرمز در دو مرحله برگزار می‌شود.

محبوبه کیانی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) شهرستان رامهرمز در گفت‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در خصوص برنامه‌های قرآنی و فرهنگی این مدرسه علمیه گفت: مسابقات قرآنی مدارس علمیه همزمان با دیگر سراسر کشور در رشته‌های قرائت، حفظ و کتابخوانی قرآنی در این مدرسه برگزار شد.

وی اظهار کرد: مرحله اول این مسابقات قرآنی با شرکت بیش از 80 بانوی طلبه برگزار شد و مرحله دوم آن نیز دی‌ماه برگزار می‌شود.

کیانی با بیان اینکه مسابقات قرآن مدارس علمیه بانوان نسبت به سال گذشته تغییر کرده است، گفت: مسابقات امسال در رشته‌های قرائت(ترتیل و تحقیق)، حفظ موضوعی و کتابخوانی(تفسیر موضوعی و ترتیبی) است. علاوه بر این، برخلاف سال گذشته طلاب همه پایه‌ها می‌توانند در این رشته‌ها شرکت کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) رامهرمز تصریح کرد: طلاب تنها از طریق روش اینترنتی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند؛ اما برخی از طلاب به این امکان دسترسی ندارند.

وی گفت: علاوه بر این، مسابقات کتابخوانی آثار شهید مطهری، مقام معظم رهبریی، آیت‌الله مهدوی‌کنی و دیگر علما نیز در این مدرسه در حال برگزاری است.


captcha