خدمت به مردم بالاترین عبادت است
کد خبر: 3552895
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

خدمت به مردم بالاترین عبادت است

گروه اجتماعی: امام جمعه سنندج گفت: خدمت صادقانه به مردم بالاترین و والاترین عبادت است و شهرداری و شورای شهر دو نهاد مردمی هستند که می‌توانند در راستای خدمت به مردم نقش بسزایی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 21 آذرماه در دیدار با شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن ایام هفته وحدت به تمامی مسلمانان، اظهار کرد: هفته وحدت هفته وفاق و همدلی بین تمامی مسلمانان است.

وی افزود: خدمت به مردم بالاترین و والاترین عبادت است و شهرداری و شورای شهر دو نهاد مردمی هستند که می‌توانند در راستای خدمت گذاری به مردم نقش بسزایی داشته باشند.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: در مجموعه شهرداری خدمتی که موجبات رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کند بدون شک مورد قبول درگاه خداوند متعال نیز قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: توسعه، آبادانی و رفع مشکلات و معضلات سطح شهر در گرو همکاری شهرداری و شورای شهر بوده و این دو نهاد با اتحاد و همدلی هر چه بیشتر می‌توانند در راستای رفع مشکلات شهری و دغدغه‌های مردم گام بردارند.

ماموستا خدایی بر لزوم همکاری و مشارکت شهروندان با مجموعه شهرداری و شورای شهر تأکید و ابراز امیدواری کرد: مدیران شهرداری با خدمات خالصانه موجبات رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کنند.

captcha