راه‌اندازی 45 دارالتحفیظ در نزاجا
کد خبر: 3556039
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
كشتگر به ایكنا خبر داد:

راه‌اندازی 45 دارالتحفیظ در نزاجا

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از راه‌اندازی 45 مؤسسه آموزش‌ تخصصی قرآن با رویكرد حفظ قرآن در یك برنامه‌ریزی بلندمدت در این نیرو خبر داد.

محمدرضا كشتگر، مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سفر به شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با یادآوری اینكه نخستین مؤسسه آموزش تخصصی قرآن نیروی زمینی در 3 سال گذشته در تهران افتتاح شده است،‌ گفت: بعد از این اقدام تصمیم گرفتیم تا 7 پایگاه و مؤسسه قرآنی دیگر را در مناطقی كه دارای یگان‌های زیادی است، در نقاط مختلف كشور راه‌اندازی كنیم.
وی با بیان اینكه هدف از راه‌اندازی این مراكز تخصصی گسترش فرهنگ قرآن و همچنین فعالیت‌های تخصصی قرآن كردیم است، افزود:‌ تمام این مؤسسات قرآنی زیر نظر مؤسسه آموزش تخصصی قرآن نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی واقع در تهران فعالیت می‌كنند.
رویكرد تمام مراكز آموزش‌ تخصصی نزاجا تربیت حافظان قرآن است
كشتگر با تصریح اینكه رویكرد تمام این مراكز تربیت حافظان قرآن كریم است و در آن‌ها به برگزاری كلاس‌های حفظ قرآن توجه ویژه‌ای خواهد شد، گفت: این مؤسسات قرآنی در واقع دارالتحفیظ نزاجا هستند كه در یك برنامه دراز‌مدت بنا داریم 45 مؤسسه تخصصی قرآنی یا همان دارالتحفیظ را در نیروی زمینی راه‌اندازی كنیم.
مسئول دارالقرآن نزاجا با یادآوری اینكه در این دارالتحفیظ‌ها هم كاركنان پایور نزاجا و هم خانواده‌های آنان آموزش‌های قرآنی می‌بینند، گفت: این كار یك گام اساسی برای فعالیت‌های تخصصی قرآنی است كه به یاری خدا اثر آن را در چند سال دیگر خواهیم دید.
وی اظهار كرد: ما سه سال مؤسسه آموزش تخصصی قرآن نزاجا را در تهران افتتاح كردیم كه امسال موفق شدیم نتایج آن را مشاهده كنیم و نخبگان قرآنی نزاجا در مسابقات قرآن آجا رتبه‌های خوبی كسب كردند.
كشتگر در ادامه با بیان اینكه در این روزها 7 مؤسسه تخصصی قرآن در نقاط مختلف كشور افتتاح شده و یا خواهد شد، گفت:‌ در مناطقی نظیر تهران،‌ فارس، مشهد، كرمانشاه و غیره این مراكز تخصصی افتتاح شده و در مناطقی دیگری نظیر دزفول، اصفهان و غیره به زودی این مراكز افتتاح می‌شوند.
تا پایان امسال 10 مؤسسه آموزش قرآن نزاجا راه‌اندازی می‌شود
مسئول دارالقرآن نزاجا در پایان گفت: ما بنا داریم تا پایان سال جاری به یاری خدا 10 مؤسسه تخصصی قرآنی را در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بنا كنیم تا تمام شهرك‌های مسكونی و پادگان‌های ما در نقاط مختلف كشور مركز آموزش تخصصی داشته باشند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۶
0
0
اسم ایشون محمدرضا است
captcha