اجرای امر به معروف در برخی از ادارات فارس ضعيف است
کد خبر: 3562491
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
مهدوي:

اجرای امر به معروف در برخی از ادارات فارس ضعيف است

گروه اجتماعی: دبير ستاد احيای امر به معروف و نهي از منكر فارس با اشاره به عملكرد برخی از دستگاه‌ها در اجرای امر به معروف و نهی از منكر گفت: اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در بعضی از اداره‌های این استان، به خوبی عملیاتی نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس امروز، 25 دی‌ماه در جلسه دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی گفت: اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در بعضی از اداره‌های این استان، به خوبی عملیاتی نمی‌شود.
وی اظهار كرد: انتظار می‌رود که دبیرخانه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر فعال شوند و با تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ارتباط داشته باشند تا این فریضه الهی به طور کامل اجرایی شود.
مهدوی اعتقاد دارد كه خروجی و کارآمدی تکلیف الهی امر به معروف و نهی از منکر در نشست‌هایی که توسط شوراهای امر به معروف انجام می‌شود کم و ناچیز است و باید بستری فراهم شود تا اثر تعیین کننده داشته باشد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: امر به معروف و نهی از منکر مانند خورشیدی تابان است که در پشت ابرها پنهان شده که  اگر بر سازما‌ ها و اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی و جامعه هدف آنان بتابد باعث کاهش هزینه‌های بسیار می‌شود.
مهدوی همچنین بر این نكته تأكید كرد كه اگر در اجرای این تکلیف الهی درست عمل کنیم تحول چشمگیری در سازمان‌ها و جامعه ایجاد می‌شود و در غیر این صورت باعث تضعیف نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی خواهد شد و مشکلات و معضلات بسیاری را ایجاد می‌کند.
وی اضافه کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر هدایت بیش از 4 و نیم میلیون جمعیت استان فارس را بر عهده دارد. اگر در اجرای این فریضه به خوبی عمل نکنیم مورد سؤال قرار می‌گیریم و برای برون رفت از این وضعیت باید آن را متناسب با مأموریت‌های سازمان و یا دستگاه‌های اجرایی تعریف و عملیاتی کنیم.
captcha