برگزاری 30 گفتمان دینی در مدارس شهرستان مریوان
کد خبر: 3564987
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

برگزاری 30 گفتمان دینی در مدارس شهرستان مریوان

گروه اجتماعی: کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مریوان از برگزاری30 گفتمان دینی با برنامه‌ریزی تبلیغات اسلامی مریوان و همکاری اداره آموزش و پرورش مریوان طی دو ماه گذشته در مدارس این شهرستان خبر داد.

آرام عباسی، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مریوان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: گفتمان‌های دینی با رویکرد آموزشی و فرهنگی خود به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم آگاهی بخشی و افزایش بصیرت نوجوانان و جوانان در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان محسوب می‌شوند.

وی از برگزاری30 گفتمان دینی با برنامه‌ریزی تبلیغات اسلامی مریوان و همکاری اداره آموزش و پرورش مریوان طی دو ماه گذشته در مدارس این شهرستان خبر داد.

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مریوان بیان کرد: این گفتمان‌های دینی با حضور 600 نفر از دانش‌آموزان در موضوعات مختلف دینی و اجتماعی برگزار شده است.

وی در ادامه گفتمان های دینی را فرصتی برای بالندگی جوانان دانست و عنوان کرد: گفتمان های دینی، تأثیرگذارترین برنامه در سطح مدارس است.

عباسی مهم‌ترین هدف از برگزاری گفتمان ‌های دینی را رفع شبهات و سؤال‌ های دینی و اعتقادی جوانان دانست و یادآور شد: ارتباط چهره به چهره و دوطرفه جوانان با اساتید با هدف پاسخگویی به سوالات و رفع شبهات دینی آنان صورت می‌گیرد که موجب تغذیه فکری جوانان از نظر دینی و اعتقادی می‌شود.

captcha