20 نهاد دولتی در یاسوج به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ادای احترام کردند
کد خبر: 3565445
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

20 نهاد دولتی در یاسوج به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ادای احترام کردند

گروه اجتماعی: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: 20 ارگان و نهاد دولتی با حضور در ایستگاه مرکزی آتش نشانی یاسوج به شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج، محمد رستمی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج امروز، سوم بهمن‌ماه در جمع دانش‌آموزان مدارس آسیه و مهر یاسوج در ایستگاه مرکزی یاسوج، اظهار کرد: این نهادها با نثار گل و روشن کردن شمع یاد آتش نشان شهید را گرامی داشتند.
وی افزود: استانداری، شهرداری، دانشگاه علوم‌پزشکی، فرمانداری، انتقال خون، بنیاد شهید، آموزش‌ و پرورش، صداوسیما، دادگستری، سپاه، بسیج ارتش، دانشگاه‌ها، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها از جمله نهادهایی هستند که با حضور در ایستگاه آتش نشانی مرکزی با آرمان‌های شهدای آتش نشان تجدید پیمان کردند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج اضافه کرد: هم چنین جمعی از معلمان، دانش‌آموزان و آتش‌نشانان کوچک افتخاری با حضور در ایستگاه آتش نشانی با فرزندان شهدای آتش نشان ابراز همدردی کردند.
رستمی تصریح کرد: آنان برای قهرمانان شهید طلب رحمت، مجروحان بهبودی و عافیت و بازماندگان این حادثه غمبار صبر و بردباری آرزو کردند.
یادآور می‌شود، ساختمان پلاسکو واقع در محدوده خیابان جمهوری تهران صبح روز پنج‌شنبه هفته گذشته طعمه حریق شد که نیروهای امدادی کمتر از چند دقیقه برای اطفای حریق در محل حضور یافتند.
پلاسکو از قدیمی‌ترین ساختمان‌های تجاری - تولیدی تهران پس از ساعت‌ها تلاش برای اطفای حریق به دلیل گسترش آتش سوزی فرو ریخت.
ساختمان پلاسکو که محل تولید و توزیع پوشاک بود بر اثر حادثه آوار ده‌ها نفر مصدوم شدند.
تلاش نیروهای امدادی با تجهیزات برای آوار برداری ساختمان پلاسکو از سه روز گذشته تاکنون ادامه دارد.
captcha