رئیس شورای هیئات مذهبی كازرون انتخاب شد
کد خبر: 3569643
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

رئیس شورای هیئات مذهبی كازرون انتخاب شد

گروه اجتماعی: در مراسم انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی كازرون، اسماعیل حسن‌‌زاده به عنوان رئیس این شورا به‌مدت یكسال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مراسم انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی كازرون امروز، 13 بهمن‌ماه در این شهرستان برگزار شد.

انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی که یک انتخابات داخلی بین اعضای اصلی شورای هیئات مذهبی است، هر ساله جهت انتخاب هیئت رئیسه برگزار می‌شود که در این دوره اسماعیل حسن‌زاده به‌عنوان رئیس شورای هئیات مذهبی به مدت یک سال انتخاب شد.

حجت‌الاسلام احسانی‌فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کازرون در این جلسه با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: در جریان انقلاب اسلامی این هیئت‌های مذهبی بودند که موجب شکل‌گیری پرشورترین تظاهرات‌ها شدند كه این‌ها منجر به پیروزی انقلاب شد و بعد از انقلاب و در دوران تثبیت نظام هم هیئتی‌ها نقش کلیدی در حفظ نظام جمهوری اسلامی داشته و دارند.
وی افزود: هیئت‌های مذهبی با رسالتی که در قبال جامعه دارند می‌توانند نقش‌های اساسی و کلیدی در احیای فرهنگ غنی اسلام داشته باشند و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

captcha