انقلاب اسلامی ایران یکی از ماندگارترین انقلاب‌ها در طول تاریخ است
کد خبر: 3570881
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

انقلاب اسلامی ایران یکی از ماندگارترین انقلاب‌ها در طول تاریخ است

گروه سیاسی: شهردار سنندج گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از ماندگارترین انقلاب‌ها در طول تاریخ است؛ چرا که این مردم با خواست و اراده خود و به رهبری پیر فرزانه انقلاب حضرت امام راحل(ره) در شکل‌گیری آن نقش داشتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، منوجهر فخری، شهردار سنندج امروز، 17 بهمن ماه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در جمع مدیران شهرداری اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از ماندگارترین انقلاب‌ها در طول تاریخ است.

وی افزود: با گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با آغاز دهه مبارک فجر شور و نشاط خاصی بین مردم ایجاد می‌شود.

شهردار سنندج بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یکی از ماندگارترین انقلاب‌ها در طول تاریخ است چرا که این مردم با خواست و اراده خود و به رهبری پیر فرزانه انقلاب حضرت امام راحل(ره) در شکل گیری آن نقش داشتند.

وی عنوان کرد: در طول سی و هشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی عوامل زیادی نظیر مردمی بودن انقلاب و حاکمیت ارزشی دینی، اخلاقی و معنوی در پایداری و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیرگذار بودند.

فخری اعلام کرد: یکی از مهم‌ترین عواملی که در پایداری و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیر داشته وفاق و همدلی مردم با مسئولان در تمام دوران انقلاب بوده است.

وی بیان کرد: در طول این سی و هشت سال بسیاری از کشورها نظیر کشورهای استعمارگر تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بستند اما غافل از این بودند که این انقلاب یک انقلاب مردمی و ولایت مدار است.

شهردار سنندج ادامه داد: مردم در این سال‌ها چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران کنونی که بسیاری از کشورها با تحریم قصد فشار بر مردم ما را دارند همواره یار و یاور انقلاب بودند.

وی نقش مشارکت شهروندان را در پیشبرد تمامی برنامه‌های شهرداری را بسیار حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: مدیران شهرداری از این پتانسیل که مردم همیشه حامی خدمتگذاران نظام هستند باید استفاده بهینه کنند.

فخری عنوان کرد: مردم همیشه قدردان زحمات تمامی مسئولان و کسانی که در راستای رفع مشکلات و معظلات ایران اسلامی گام بر می‌دارند هستند بنابراین خدمات رسانی شایسته به شهروندان باید سر لوحه تمامی برنامه‌های مدیران و کارکنان شهرداری قرار گیرد.

وی اعلام کرد: خوشبختانه امسال با تلاش شبانه روزی و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، اقدامات مناسبی در راستای اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام نظیر تقاطع غیرهمسطح کوسه هجیج و نخستین پارکینگ طبقاتی صورت گرفت که اتمام این طرح‌ها موجبات رضایت مندی شهروندان را فراهم کرد.

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد: با اقدامات مناسب در راستای توسعه و عمران شهری علاوه بر رضایت مندی شهروندان بتوانیم رهروان خوبی برای شهدایی که در جهت اعتلای نام نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند باشیم.

captcha