برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع انقلاب اسلامی در سنندج
کد خبر: 3571560
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع انقلاب اسلامی در سنندج

گروه اجتماعی: کارگاه آموزشی با موضوع انقلاب اسلامی در جمع مربیان تربیتی طرح چهره به چهره امروز، 18بهمن ماه در کتابخانه امام خامنه ای که در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان،  حجت‌الاسلام محمد سادات، معاون نظارت و ارزیابی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان در کارگاه آموزشی با موضوع انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره ) با تدابیر رهبرانه‌ای که داشتند به اسلام هویت تازه بخشید، اظهار کرد: امام خمینی(ره) گلوله‌ای  به بدنه حکومت طاغوتیان وارد کرد که  برای جهانیان باور کردنی نبود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای نو و متمایز که روح معنویت را در جهان بی‌روح تزریق کرد، افزود: بنیان گذار انقلاب حرکت انقلابی اش بر اساس توحید و کلمه‌ الله آغاز کرد و همین معنویت باعث  همراهی مردم با این بزرگوار ر شد.

معاون نظارت و ارزیابی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان با اعلام اینکه امام خمینی (ره) خودباوری و استقامت را در مردم مظلوم ایران ایجاد کرد،  بیان کرد: این خودباوری باعث پیروزی مردم علیه رژیم پهلوی شد چراکه  مردم در آن دوران جرات بیان حقوق خود را نداشتند.

وی عنوان کرد: همه ما باید حافظ ارزش‌های انقلاب باشیم زیرا به برکت انقلاب اسلامی همه آزادی‌های که در دوران رژیم شاه از ما سلب شده بود همه این آزادی‌ها را داریم.

حجت الاسلام سادات در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ انقلاب، تببین و ترویج آرمان های این نهضت به نسل جوان اعلام کرد:  ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی ایران ،تببین و ترویج آرمان های این نهضت به نسل جوان از ضروریات است وبای ر این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی در پایان یادآور شد: همه ما مسئولان باید مواظب توطئه‌های دشمنان انقلاب باشیم چراکه امروزه از هرطریقی از جمله تهاجم فرهنگی می‌خواهند جوانان و نوجوانان ما را از ارزش‌های انقلاب دور کنند.

captcha