برپایی نمایشگاه محصولات قرآنی در بیجار
کد خبر: 3572247
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

برپایی نمایشگاه محصولات قرآنی در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از برپایی نمایشگاه محصولات قرآنی همزمان با دهه مبارک فجر به مدت 10 روز در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه محصولات قرآنی در مجتمع فرهنگی امیر نظام گروسی برپا می‌شود.

وی به اهمیت و نقش قرآن در زندگی افراد اشاره کرد و افزود: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فراهم شدن بستر مناسب فعالیت‌های دینی و فرهنگی، رویکرد همه جانبه به قرآن و تلاش برای فراگیری و انس با کلام الهی در جامعه رشد چشمگیری به خود گرفته است.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا اعلام کرد: این نمایشگاه در ایام دهه مبارک فجر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه قرآنی و برگزاری آیین‌های قرائت قرآن نقش مهمی در ترویج و نهادینه شدن فرهنگ دینی در جامعه دارد، عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و هنری برای مقابله با هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمن استفاده بهینه کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار یادآور شد: برپایی نمایشگاه قرآنی و برگزاری آیین‌های قرائت قرآن نقش مهمی در ترویج و نهادینه شدن فرهنگ دینی در جامعه دارد.

captcha