پیام روز ارتش، اتحاد ملت و ارتش در اطاعت از رهبری است
کد خبر: 3590931
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
استاندار خراسان رضوی:

پیام روز ارتش، اتحاد ملت و ارتش در اطاعت از رهبری است

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه پیام روز ارتش، اتحاد ملت و ارتش در اطاعت از رهبری برای دفاع از نظام و کشور است، تصریح کرد: بزرگترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اسلامی، مکتبی، ولایی و مردمی بودن آن است.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، نیروهای مسلح خراسان رضوی، امروز 29 فروردین ماه، همزمان با روز ارتش، با شرکت در رژه نظامی، جلوه‌ای از اقتدار و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
در این مراسم، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، گفت: تقویت نیروهای مسلح ایران، تهدیدی برای هیچ کشوری نیست اما این نیرو در مقابل تهدیدات خارجی، مقتدرانه ایستاده و جرات نزدیک شدن به متجاوزگران را نخواهد داد.
وی افزود: نیروهای مسلح ما از نظر توان تسلیحاتی و دفاعی در بهترین شرایط خود قرار دارند و در دورانی که کشورهای اطراف ما در جنگ و درگیری به سر می‌برند، وجود نیروهای مسلح و ارتش قدرتمند کشور، آرامش بخش زندگی مردم است.
استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ارتش را سرمایه و ذخیره‌ای برای ملت خوانده و حضرت امام خمینی(ره) نیز ارتش را پشتوانه ملت و حامی استقلال کشور می‌دانستند که این نشان از جایگاه ویژه ارتش در مسیر تداوم نظام جمهوری اسلامی دارد.
رشیدیان با بیان اینکه پیام روز ارتش، اتحاد ملت و ارتش در اطاعت از رهبری برای دفاع از نظام و کشور است، تصریح کرد: بزرگترین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ اسلامی، مکتبی، ولایی و مردمی بودن آن است.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: این انتخابات در بعد داخلی و خارجی دو پیام دارد که در بعد داخلی نشان دهنده اتحاد داخلی است و در بعد خارجی برگزاری انتخابات پرشور می‌تواند به گسترش اقتدار و امنیت ما منجر شود.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و عمل به قانون و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مدنظر قرار گیرد.
captcha