فقرزدایی در جامعه به فکر جدید و خرد جمعی نیاز دارد
کد خبر: 3591114
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

فقرزدایی در جامعه به فکر جدید و خرد جمعی نیاز دارد

گروه اجتماعی: مدیر‌کل جدید کمیته امداد استان کردستان گفت: فقرزدایی در جامعه به فکر جدید و خرد جمعی نیاز دارد و برای رسیدن به این مهم و ارائه و پیش‌بینی راهکارهای جدید در مبارزه با فقر اتاق فکری را با همکاری و همراهی همه اقشار جامعه از جمله نخبگان، مدیران، روحانیان، امدادگران و حتی جامعه هدف تشکیل خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد کردستان، محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان دیروز، 29 فروردین ماه در مراسم تودیع و معرفه مدیرکل کمیته امداد کردستان با بیان اینکه هر دستگاه و سیستمی برای خود برنامه‌هایی دارد که باید به همه آنها بپردازد و برخی را در اولویت قرار دهد، اظهار کرد: در نهاد کمیته امداد، اولویت کار و تلاش برای توانمند سازی افراد و کاهش فقر در جامعه است.

وی افزود: این نهاد در جهت کاهش فقر در جامعه و رفع نیاز نیازمندان، علاوه بر تلاش برای شکوفا کردن استعدادهای محرومان جامعه، زمینه رشد اعتقادی و دینی آنان را نیز در اولویت قرار داده است.

مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان اعلام کرد: کمیته امداد مولود مبارک انقلاب اسلامی است و متعلق به همه محرومان و نیازمندان جامعه است.

وی با بیان اینکه اعتماد سازی و تعامل موضوعی است که باید برای رسیدن به اهداف مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: همه ما باید در زمینه انجام وظیفه خود در زمینه مبارزه با فقر و محرومیت زدایی گام برداشته و تعامل و همکاری با اقشار و گروه های مختلف جامعه داشته باشیم.

شیخی‌زاده یادآور شد: فقرزدایی در جامعه به فکر جدید و خرد جمعی نیاز دارد و برای رسیدن به این مهم و ارائه و پیش‌بینی راهکارهای جدید در مبارزه با فقر اتاق فکری را  با همکاری و همراهی همه اقشار جامعه از جمله نخبگان، مدیران، روحانیون، امدادگران و حتی جامعه هدف تشکیل خواهیم داد.

captcha