جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند
کد خبر: 3595122
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند

گروه سیاسی: شهردار سنندج گفت: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و باید جوانان ما جانبازان را به عنوان نماد صبر، استقامت و رشادت به عنوان الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از شهرداری سنندج، منوچهر فخری، شهردار سنندج امروز، 11 اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از جانبازان شاغل در شهرداری که به مناسبت فرارسیدن میلاد خجسته حضرت ابوالفظل العباس(ع) برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی فرصت مناسبی بود تا جوانان ایران اسلامی غیرت، خودگذشتگی و جوانمردی خود را به تمام جهانیان ثابت کنند .

وی افزود: جانفشانی و رشادت‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دقاع مقدس باعث شد که اکنون کشور ما از نعمت ارزشمند امنیت و آسایش برخوردار باشد .

شهردر سنندج عنوان کرد: بسیاری از جوانان کشورمان در زمان جنگ تحمیلی در کنار مردم کردستان از آب و خاک این دیار دفاع کردند به همین خاطر کردستان یادآور خاطرات خوبی برای همه مردم ایران است.

وی بیان کرد: شاید بهترین جمله در مورد کردستان را رهبر معظم انقلاب فرمودند که «کردستان را سرزمین مجاهدت‌های خاموش» نامیدند .

فخری بیان کرد: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و باید جوانان ما جانبازان را به عنوان نماد صبر، استقامت و رشادت به عنوان الگوی خود قرار دهند .

وی تاکید کرد: همه مردم اکنون در این برهه وظیفه خطیری در راستای دفاع و صیانت از آرمان‌های انقلاب بر عهده داریم که در این بین جانبازان به عنوان قهرمانان واقعی نقش بسزایی در جهت هدایت جوانان برعهده دارند .

شهردار سنندج عنوان کرد: خوشبختانه تلاش و رشادت‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس باعث شده که مردم ایران نسبت به کردستان دیدگاه مثبت و تحسین برانگیزی داشته باشند .

وی در ادامه گفت: خوشحالیم که در بدنه شهرداری جمعی از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران فعالیت می‌کنند که قطعاً حضور افراد ارزشی در دستگاه خدمات رسانی همچون شهرداری می‌تواند در روند خدمات رسانی شایسته به شهروندان تاثیرگذار باشد .

فخری یادآور شد: با تلاش و همت مضاعف بتوانیم با رفع مشکلات در جهت توسعه و آبادانی سطح شهر گام‌های اساسی برداریم و رهروان خوبی برای تمام کسانی باشیم که در راستای برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان خود گذشتند.

captcha