روحانیان برای مبارزه با شبیخون فرهنگی مجهز به سلاح تقوی و علم باشند
کد خبر: 3597669
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

روحانیان برای مبارزه با شبیخون فرهنگی مجهز به سلاح تقوی و علم باشند

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان کردستان مبارزه با ناتوی فرهنگی غرب علیه کشور را در اولویت وظایف علما و روحانیان دانست و گفت: علما و روحانیان برای مبارزه با شبیخون فرهنگی غرب باید مجهز به سلاح تقوی و علم باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه استان کردستان دیروز، 18 اردیبهشت ماه در گردهمایی مسئولان مراکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: بهار امسال همزمان با اعیاد شعبانیه و شب برات است که برای ظهور امام زمان(عج) علاوه بر دعا باید تلاش کنیم مقدمات ظهور فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه با ظهور امام زمان(عج) عدالت و برابری جای ظلم و جور را می گیرید و این وعده الهی است که محقق خواهد شد، افزود: طلاب و روحانیون برای کسب مدارج علمی و تحصیلات تکمیلی تلاش کنند و در مسیر کسب علم ثابت قدم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر نقش خطیر روحانیون در جامعه، اعلام کرد: وظیفه اصلی روحانیون همانند معلمان تعلیم، تربیت و آموزش است. هدف اصلی آموزش تربیت انسان نیز هست که باید تحقیق و پژوهش نیز در کنار آموزش انجام شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، نقش علما و روحانیون در تربیت و آموزش دینی را بسیار چشمگیر دانست و بیان کرد: تلاش برای فراهم کردن بستر مناسب برای طی مراحل بالاتر تحصیلی طلاب و روحانیون از اهداف و رسالت‌های مراکز بزرگ اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مبارزه با ناتوی فرهنگی غرب علیه کشور را در اولویت وظایف علما و روحانیون دانست و عنوان کرد: علما و روحانیون برای مبارزه با شبیخون فرهنگی غرب باید مجهز به سلاح تقوی و علم باشند.

آیت الله حسینی شاهروی با اهمیت اخلاص در انجام کارها، گفت: همت بلند اگر با تدبیر همراه باشند کارها آسانتر پیش می رود و سریعتر به موفقیت می رسیم.

وی تمام آموزش ها در جهت تربیت قرآنی و دینی باشد و تلاش شود نسلی قرآنی و اسلامی تربیت کنیم، بیان کرد: برای رسیدن به اهداف باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و اجازه ندهیم در این مسیر دچار توقف شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت رعایت اصول و ارزش‌ها در رسیدن به موفقیت، یادآور شد: آشنایی با مقتضیات زمان و مکان و در نظر گرفتن آنها برای رسیدن به اهداف ضروری است.

captcha