تكریم یاد شهدای مدافع حرم شیراز/ رونمايی از سردیس و زندگی‌نامه شهید شاخص پیشكسوتان كشور
کد خبر: 3603008
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

تكریم یاد شهدای مدافع حرم شیراز/ رونمايی از سردیس و زندگی‌نامه شهید شاخص پیشكسوتان كشور

گروه اجتماعی: همزمان با فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر، یادواره شهدای مدافع حرم شیراز در حرم علی‌بن حمزه(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و سالگرد شهادت شهید عبدالله اسكندری، یادواره شهدای مدافع حرم شیراز شب گذشته، 2 خردادماه در حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز برگزار شد.

سردار مجتبی مینایی‌فرد، رئیس سابق كنگره سرداران و 15 هزار شهید فارس و از یادگاران دوران دفاع مقدس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت: این یادواره به منظور تكریم و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم در شیراز برگزار شده است كه از دو ماه پیش جلسات هماهنگی آن با حضور محبی‌پور، فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز برگزار شده است.

وی یادآور شد: این برنامه به‌همت مؤسسه فرهنگی سیره شهدای فارس، سپاه ثارالله(ع) شیراز، حرم علی‌بن حمزه(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز برگزار شده است.

مینایی‌فرد در ادامه ضمن تكریم یاد سردار بی‌سر شهید مدافع حرم، شهید عبدالله اسكندری گفت: شهید اسكندری در سال 96 به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج پیشكسوتان جهاد و شهادت كشور انتخاب شده است لذا ما بنا داریم در هفته دفاع مقدس امسال از سردیس و كتاب زندگی‌نامه این شهید بزرگوار رونمایی كنیم.

محمدحسین نصر، مدیر حرم علی‌بن حمزه(ع) نیز به خبرنگار ایكنا گفت: همزمان با سالگرد شهادت شهید عبدالله اسكندری و همچنین سالروز آزادسازی خرمشهر، این یادواره برگزار شده است.

وی با بیان اینكه این یادواره به‌منظور تكریم شهید عبدالله اسكندری، شهید شیبایی و 24 شهید مدافع حرم شیراز برگزار شده است، گفت: در این برنامه سردار خسرو عروج، مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی كرده و ابوذر بیوكافی نیز به مداحی پرداخت.

captcha