دعوت از مردم برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل
کد خبر: 3604853
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

دعوت از مردم برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل

گروه سیاست و اقتصاد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، در بیانیه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است، عشق به خمینی(ره) عشق به همه خوبیهاست. 
این بیانیه می‌افزاید: شامگاه 13 خرداد در آخرین شب زندگی در حالیکه نافله شب می‌خواند و قرآن تلاوت می‌ کرد و مرتب شهادت به وحدانیت خدا و رسالت پیامبر(ص) را زمزمه می کرد آرامش ملکوتیش بیشتر می شد و با چنین حالتی بود که روحش به ملکوت اعلی پرواز کرد. 
در ادامه این بیانیه آمده است: وقتی خبر رحلت امام خمینی(ره) منتشر شد، گویی زلزله‌ای عظیم رخ داده است، بغض ها ترکید و سراسر ایران و همه کانون هایی که در جهان با نام و پیام امام خمینی(ره) آشنا بودند، یکپارچه گریستند و بر سر و سینه زدند. 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به اطلاع مردم روزه دار و ولایتمدار کرمان می رساند، مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) روز یکشنبه 14 خرداد ساعت 18 در محل مصلای بزرگ امام علی(ع) برگزار می شود، لذا از مردم متدین و همیشه در صحنه برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت بعمل می‌آید.
منبع: روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان
captcha