نمایشگاه عکس طبیعت در سنندج برپا می‌شود
کد خبر: 3614374
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

نمایشگاه عکس طبیعت در سنندج برپا می‌شود

گروه هنر: نمایشگاهی از آثار مائده الله مرادی، ازهنرمندان عکاس کردستانی با موضوع طبیعت و با حمایت حوزه هنری استان کردستان از تاریخ 11 لغایت 17 تیرماه 96 در محل گالری سوره سنندج در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، نخستین نمایشگاه عکاسی با موضوع طبعیت آثار هنرمند مائده الله‌مرادی با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ساعت 17 روز یکشنبه 11 تیرماه 96 طی مراسم افتتاحیه‌ای در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به مدت یک هفته  آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود .

در این نمایشگاه 40  اثر با موضوع طبیعت آثار  این هنرمند جوان در معرض نمایش قرار گرفته و  علاقه‌مندان می‌توانند در زمان برپایی همه روزه از ساعت 17 الی21 با مراجعه به گالری سوره ولقع در طبقه اول پردیس سینمایی بهمن سنندج از این آثار دیدن کنند. 

مائده الله‌مرادي دانشجوي ترم هفت مهندسي شهرسازي در دانشكده هنر و معماري دانشگاه كردستان مشغول به تحصيل هستند. وی فعاليت‌هاي هنري ام را از دوران ١٤سالگي با نقاشي شروع کرده و حدود دو سال است كه به صورت جدی به عکاسی مشغول هستند .

یادآور می‌شود؛ این جوان هنرمند همواره هنر را جزئی از وجود خود دانسته اند  و قصد دارند به صورت حرفه‌اي رشته‌هاي هنري عکاسی و نقاشی را  ادامه بدهند.

captcha