اعزام 10هزار نفر روز مبلغ به مناطق مختلف بیجار
کد خبر: 3615932
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

اعزام 10هزار نفر روز مبلغ به مناطق مختلف بیجار

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی بیجار اعزام مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی را از اهم فعالیت‌های تبلیغات اسلامی دانست و از اعزام 10هزار نفر روز مبلغ به مناطق مختلف بیجار خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از بازوان توانمند نظام مقدس اسلامی است.

وی افزود: خوشبختانه تبلیغات اسلامی بیجار طی سال گذشته توانسته پیشرفت های قابل توجهی را در زمینه های مختلف کسب کند و شاهد پیشرفت در روند اجرایی فعالیت‌های این سازمان باشیم و انتظار می‌رود این روند در سال جاری نیز بیش از پیش ادامه پیدا کند.

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار به خدمات و اقدامات انجام شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی بیجار نیز با تمام توان در راستای ترویج دین و فرهنگ اسلامی و تمامی زمینه‌ها تلاش‌های بسیاری کرده است.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا به اهم وظایف سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و بیان کرد: اعزام مبلغان در ایام مناسبتی سال به‌ویژه ماه مبارک رمضان و ماه محرم، برگزاری گفتمان‌های دینی و غیره از مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان است.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ دینی منوط به شهرها نیست از اعزام بیش از 10هزار نفر روز مبلغ به روستاهای این شهرستان در مناسبت های مختلف سال خبر داد و بیان کرد: این میزان نسبت به سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته و روحانیون زیادی به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده است.

وی به اهم موضوعات مطرح شده سخنرانان در طول مدت اعزام اشاره کرد و یادآور شد: توجه به مشکلات روز جامعه، حجاب و عفاف، مبارزه با مواد مخدر و اطلاع‌رسانی در این راستا به خانواده‌ها، ازدواج آسان، انسجام خانواده‌ها، اخلاق اسلامی از مباحث مورد تاکید سخنرانان بود.

captcha