کسب دو رتبه برتر استان مرکزی در مسابقات قرآن فرهنگیان
کد خبر: 3616837
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

کسب دو رتبه برتر استان مرکزی در مسابقات قرآن فرهنگیان

گروه فعالیت‌های قرآنی: استان مرکزی توانست در مرحله کشوری دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان دو رتبه برتر را از آن خود کند.

سید مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی گفت: استان مرکزی 8 نفر از فرهنگیان استان را به  مرحله کشوری دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان اعزام کرد که از این تعداد دو نفر توانستند رتبه‌های برتر را از آن خود کنند.
وی در ادامه گفت: این دوره از مسابقات از 14 الی 17 تیرماه در مرکز پژوهش‌های آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار ‌شد که از استان 4 نفر خانم و 4 نفر آقا در رشته‌های قرائت، حفظ 10جزء، نهج‌البلاغه، روش تدریس احکام با 500 نفر از شرکت کنندگان به رقابت پرداختند. 
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی تصریح کرد: ابراهیم احمدی از زرندیه و خانم فرزانه شعبانی از ناحیه 2 اراک در بخش قرائت، ابوالفضل صفری و فاطمه کرمی از ناحیه 1 اراک در بخش حفظ 10 جزء، غلامرضا شانقی و فاطمه معصومی از محلات در بخش نهج‌البلاغه، محسن منصوری از ناحیه 2 اراک و لیلا بهرام بیگی از محلات در بخش روش تدریس احکام به این سری از مسابقات اعزام شدند که محسن منصوری رتبه اول، غلامرضا شانقی رتبه چهارم را کسب کردند.
طباطبایی در پایان بیان کرد: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته با آمادگی و تسلط بیشتری حاضر شدند و اختلاف امتیاز نفرات برتر در حد صدم نمره بود.
captcha