مراسم نكوداشت امامزادگان در شهرستان لنگرود برگزار می‌شود
کد خبر: 3622753
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
عصر فردا؛

مراسم نكوداشت امامزادگان در شهرستان لنگرود برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف شهرستان لنگرود گفت: به مناسبت دهه كرامت، همایش بزرگداشت مقام شامخ امامزاده جواد(ع) موبندان شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پاکیزه، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، در خصوص برنامه‌های دهه كرامت در این شهرستان، اظهار کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) همایش بزرگداشت امامزاده جواد(ع) موبندان در لنگرود برگزار خواهد شد.

وی افزود: پنجمین روز از ماه ذی القعده به عنوان روز تجلیل از امامزادگان نامگذاری شده و آیین بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه در دهه کرامت در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام پاکیزه تصریح کرد: در لنگرود این مراسم فردا، ۳ مرداد ماه مصادف با سالروز ولادت کریمه اهل بیت از ساعت ۷ عصر در صحن آستان مقدس امامزاده جواد(ع) موبندان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه لنگرود ادامه داد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی است و حاج ابوذر روحی به مولودی خوانی خواهند پرداخت، همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی و پیر غلامان و خادمان حرم مطهر امامزادگان شهرستان تجلیل خواهد شد.
captcha