افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران لرستان
کد خبر: 3623653
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران لرستان

گروه اجتماعی: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز پنج‌شنبه، پنجم مردادماه در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و با زیربنای 14 هزار و 774 مترمربع افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز پنج‌شنبه، پنجم مردادماه طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به بهره‌برداری رسید.
مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار استان لرستان در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و با زیربنای 14 هزار و 774 مترمربع احداث شده است.
حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این مراسم گفت: در سال‌های گذشته مشکلات فراوانی در راستای پرداخت معوقات جامعه ایثارگران داشتیم که این مشکلات برطرف شد.
وی با اشاره به این‌که از سال 76 تا سال 90 معوقات جامعه ایثارگری پرداخت نشده بود، افزود: در این مدت بنیاد شهید و امور ایثارگران مبلغ 5 هزار و پانصد میلیارد تومان، معوقات را پرداخت کرد.
حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی با بیان این‌که دیون و معوقه جامعه ایثارگری کشور اکنون به روز شده است، تصریح کرد: برای شهریه فرزندان جامعه ایثارگران مبلغ بالایی به دانشگاه آزاد اسلامی بدهکار هستیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: همه دولت در یاریگر بنیاد شهید است و در راستای تکریم ایثارگران تلاش فراوانی انجام داده است.

captcha