دومین رندانه طنازان «در حلقه رندان» در تیمچه بازار بیجار برگزار می‌شود
کد خبر: 3631458
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

دومین رندانه طنازان «در حلقه رندان» در تیمچه بازار بیجار برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: حوزه هنری شهرستان بیجار در دومین سال متوالی شب شعر طنز «در حلقه رندان» را پنج شنبه 26 دی ماه 96 به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور شاعران طنزپردار مطرح کشور در محل تیمچه بازار شهر بیجار برگزار می‌کند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حسین زنجانی،  سرپرست حوزه هنري شهرستان بیجار در جمع خبرنگاران ضمن اعلام اين خبر گفت: به منظور گرامیداشت بازگشت سرافرازانه آزادگان سرافراز 8 سال جنگ تحمیلی به میهن و گسترش فضای نشاط در جامعه دومین نشست در حلقه رندان با حضور اساتید برجسته ی طنز کشور روز پنج شنبه 26 مرداد ماه سال جاری ساعت 17:30 در محل تیمچه حاج شهباز بیجار برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست ناصر فیض طنز پرداز نامدار کشور و داور برنامه قند پهلو که آثار متعددی را در زمینه طنز نیز به رشته تحریر در آورده‌اند در کنار هنرمندان نامدار عرصه طنز  آقایان اکبر کتابدار، رضا گیلانپور، روح الله احمدی، اکبر میرجعفری، مهدی فرج الهی، صابر قدیمی و سیدجواد موسوی آخرین آثار طنز خود را با موضوعات مختلف ارائه می‌کنند.

زنجانی در ادامه افزود: به منظور پرورش و آموزش استعدادهای هنری با بهره‌گیری از حضور اساتید توانمند گروه درحلقه رندان و بررسی شیوه های طنز پردازی ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 26 مردادماه کارگاهی با عنوان شیوه‌های طنز پردازی توسط استاد اکبر کتابدار و همزمان کارگاه استندآپ کمدی توسط استاد رضا گیلانپور در محل حوزه هنری شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از علاقه مندان و هنرمندان بیجاری جهت حضور در این کارگاه ها افزود: در این محفل ادبی طنز از سه دهه زحمات و تلاش‌های میدیا ذاکر بازیگر مطرح سینما و تئأتر تجلیل خواهد شد.

لازم به ذكر است؛ گروه «درحلقه رندان» وابسته به واحد طنز حوزه هنری كشور است كه نزديک به 17 سال از تشكيل آن می‌گذرد و تاكنون برنامه‌های مختلفی را درسطح كشور برگزار کرده از جمله 18 آذرماه 95 که اولین اجرای این گروه با استقبال گسترده هنر دوستان بیجاری در محل تیمچه حاج شهباز برگزار شد.

captcha