آذرآب رکود ندارد/ مدیرعامل شرکت به تعهدات عمل نکرده است
کد خبر: 3633746
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
حسن بیگی:

آذرآب رکود ندارد/ مدیرعامل شرکت به تعهدات عمل نکرده است

گروه اقتصادی: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در واکنش به تجمع امروز کارگران شرکت آذرآب مقابل دادگستری گفت: آذرآب دچار رکود نیست و فقط مشکل حقوق معوقه دارد و تجمع امروز نیز به دلیل عدم پایبندی مدیرعامل شرکت به تعهدات است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، کارگران شرکت آذرآب به دنبال مشکلات مالی این شرکت امروز، اول شهریورماه مقابل دادگستری استان تجمع کردند، شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی، درباره اعتراضات دنباله‌دار کارگران و تعهدات مدیرعامل شرکت به خبرنگار ایکنا گفت: حدود سه هفته قبل دادستان اراک با مدیرعامل شرکت آذرآب و دو نفر از اعضای هیئت مدیره تشکیل جلسه‌ داد که منجر به توافقاتی هم شد اما متأسفانه مدیرعامل شرکت به تعهدات خود عمل نکرد. 
حسن‌بیگی بیان کرد: تجمع کارگران مقابل دادگستری و اعتراضات امروز نیز به دلیل عدم اجابت تعهدات مدیرعامل شرکت آذرآب است و این مشکل را از دادستان مطالبه می‌کنند تا مدیرعامل به امضای توافق نامه متعهد باشد. امروز به اتفاق دادستان جهت بررسی موضوع و گفت‌وگو با مدیرعامل شرکت در خصوص دلیل عدم اجرای تعهدات اقدام می‌کنیم. 
وی تصریح کرد: توافقات دادستان و مدیرعامل نیز درباره پرداخت حقوق و معوقات کارگران است و غیر از معوقه هیچ مشکل دیگری وجود ندارد مدیران و کارگران بین سه تا 5ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند. 
حسن‌بیگی اظهار کرد: آذراب دچار رکود نیست و این شرکت کار خودش را انجام می‌دهد تا جایی که ما بررسی کردیم بیش از 300  میلیارد تومان قرارداد کاری بسته شده است و شرکت در حال فعالیت البته با ظرفیت پایین است.
captcha