اندیشیدن به اینکه اماکن تاریخی نباید مخروبه شوند، اندیشه بزرگی است
کد خبر: 3639031
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲
حاجی:

اندیشیدن به اینکه اماکن تاریخی نباید مخروبه شوند، اندیشه بزرگی است

گروه فرهنگی: مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران گفت: هنگامی که از ساختمان‌های میراثی مراقبت و بهره‌برداری نشود، این مکان‌ها، منزلگاه و کمین‌گاهی برای افراد مسأله‌دار می‌شود، اندیشیدن به اینکه اماکن تاریخی نباید مخروبه شوند، اندیشه بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مرتضی حاجی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران دیروز سه‌شنبه، 14 شهریور در همایش معرفی فرصت‌های گردشگری استان کرمان گفت: مردم و مسئولان کرمان همت بزرگی داشتند که بخشی از آن مرهون بزرگان و بخشی دیگر مربوط به انسجام درونی مدیریت استان است.
وی با اشاره به اینکه استانداری کرمان برای مرمت و آماده‌سازی باغ فتح‌آباد کرمان همت کرده است، افزود: هنگامی که از ساختمان‌های میراثی مراقبت و بهره‌برداری نشود، این مکان‌ها، منزلگاه و کمین‌گاهی برای افراد مسأله‌دار می‌شود، اندیشیدن به اینکه اماکن تاریخی نباید مخروبه شوند، اندیشه بزرگی است.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران بیان کرد: نرخ بیکاری در کرمان کمتر از میانگین کشوری است که نشان می‌دهد، وحدت و انسجام موجود در این خطه دستاوردهای خوبی به دنبال داشته است.
منبع: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان
captcha